Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Du kan jo sitere meg riktig nÄr du er fÞrst er pÄ ballen.

Dette er vel definisjonen pÄ usikker info?

PÄ taperlisten i gÄr og pÄ vinnerlisten i dag. Det var mye snakk om truse skvettere fÞr. Men det lignet mer pÄ kraftig diaré i flokken i gÄr. :sweat_smile:

2 Likes

Men forstĂ„elig, her har man i mĂ„nedsvis snakket om ‘Paused’ som en negativ ting, uten Ă„ forstĂ„ hva det innebĂŠrer.

Er fortsatt interessert i info, om noen bak fullfĂžrer liste prosessen, uten Ă„ havne som Paused.

1 Like

Er ikke hensikten med Ă„ bruke tid pĂ„ et forum, Ă„ prĂžve Ă„ skaffe ‘ukjent’ info sĂ„ tidlig som mulig?
Å da gjerne fþr det blir meldt til markedet?

For 2 Är siden ble det delt info om fase 3 studie, fÞr PHO meldte til markedet.
Det var det mange som tjente gode kr pÄ.

I gÄr ble det meldt info, som potensielt kunne vÊre negativt.
Men tydeligvis var en nothing to worry about.

Fortsatt mulig Ä handle til rabatt fra gÄrsdagen, om man er super bull pÄ caset.

1 Like

Som er poenget mitt? Du tolker det du klarer av det som er tilgjengelig av informasjon, om du legger usikker eller ikke forran ordet informasjon har ikke noe med saken Ă„ gjĂžre.

BÄde du og Meisen blÊrer ut om at informasjonen som ble lagt ut her i gÄr og reaksjonene av det har HO karakter, noe jeg mener ikke stemmer

1 Like

Vi kan vĂŠre uenige om hva gĂ„rsdagen lignet pĂ„. Men jeg har ikke sett noen som “blĂŠrer” eller lignende sĂ„ kanskje la den delen ligge?

Det er sikkert ulike grunner til Ă„ delta pĂ„ forum som dette. Min hensikt er Ă„ fĂ„ innsikt og forstĂ„else om aktuelle investeringer og spesielt oppdage “blind spots” i egne vurderinger. De fleste av oss har nok en begrenset omgangskrets som orker Ă„ nerde i timevis rundt fremtidige earnings or what not for mindre norske selskap :slight_smile: Og sĂ„ er det nok et element av tidtrĂžytte og underholdning for de fleste av oss tipper jeg.
Å tjene eller tape noen kroner intradag pĂ„ info som kanskje viser seg Ă„ vĂŠre feil uansett blir mer et nullsumspill, men dette sier jeg uten Ă„ mene det som kritikk av noen.
Skal vi oppsummere gÄrsdagen sÄ tipper jeg at svÊrt fÄ av de pÄ forumet som valgte Ä agere tjente pÄ det. FÞrst ut ja, sist ut nei - netto null.

Nei, jeg tar ikke avgjÞrelser basert pÄ «informasjon» som Äpenbart ingen her vet betydningen av, Det foreligger ingen info fra hverken Pho eller Asieris, heller ikke ifm bÞrspausene igÄr.
I tillegg innbiller jeg meg at volumene igÄr ikke kom fra nedsalg blant de store investorene.

I gĂ„r var det tekinvestor som var markedet (i tillegg til de vanlige algo’ene).

2 Likes

AmatĂžrer! Idioter! Pappskaller og hengerumper!

3 Likes

Photocure-partner Asieris publiserer fase III-resultater fra APRICITY-studien for Cevira (APL-1702) i Med journal

Asieris Pharmaceuticals (aksjekode: 688176.SH) kunngjorde i dag at data fra den internasjonale multisenter kliniske fase III-studien av selskapets ikke-kirurgiske behandlingskandidat for cervikal hÞygradig plateepitelial lesjon (HSIL) APL-1702 (CeviraŸ) har blitt publisert pÄ nett i Med, et flaggskipmedisinsk tidsskrift fra Cell Press.

Cevira gjennomgÄr for tiden regulatorisk vurdering i Kina.

Les hele pressemeldingen til Asieris her: Asieris Publishes Findings from the APRICITY study, a multicenter Phase III Global Clinical Trial of APL-1702 in Cell Press Journal Med - Asieris Pharmaceuticals

Om CeviraÂź (APL-1702) og Asieris

Basert pÄ prinsippene for fotodynamisk terapi, er CeviraŸ (APL-1702) under klinisk utvikling for bruk som fotosensibilisator i kombinasjon med lysaktivering for ikke-kirurgisk behandling av hÞygradige plateepiteliale intraepiteliale lesjoner (HSIL) hos pasienter i alderen 18 Är og eldre, unntatt karsinom in situ. Photocure utviklet Cevira gjennom kliniske studier i fase I og fase II, og i juli 2019 lisensierte Asieris Meditech Co., Ltd fra Photocure de globale rettighetene til Ä utvikle og kommersialisere denne kombinasjonskandidaten for legemiddel og enhet. I november 2020 startet Asieris en klinisk fase III-studie for APL-1702 (Cevira), som oppnÄdde sitt primÊre endepunkt i september 2023 (klinisk studienummer: NCT04484415). SÞknaden om det nye legemidlet for Cevira ble godkjent av National Medical Products Administration (NMPA) i mai 2024, og er for tiden under regulatorisk vurdering i Kina.

Asieris Pharmaceuticals (688176.SH) er et globalt biofarmasÞytisk selskap som spesialiserer seg pÄ oppdagelse, utvikling og kommersialisering av innovative legemidler for svulster i kjÞnnsorganer og relaterte sykdommer.

SpÞrsmÄl om klinisk utvikling, regulatorisk sÞknad eller kommersiell strategi for APL-1702 (Cevira) bÞr rettes til Asieris. Investorer - Asieris Pharmaceuticals

7 Likes

hmm er det noe nytt i disse dataene da. la merke til dette: For the most carcinogenic HPV16/18 subtypes, the clearance rate increased by 103.90% in the APL-1702 group compared to the control group (31.4% vs. 15.4%, p = 0.011).

1 Like

Fra chatgpt:Oppsummert vurdering opp mot godkjenningsprosessen

Publiseringen av APRICITY-data er en svĂŠrt positiv milepĂŠl som kommer midt i NMPAs sluttfase for vurdering av APL-1702.

Dataene er sterke og adresserer bĂ„de effekt og sikkerhet tydelig — viktige regulatoriske krav.

Asieris signaliserer at de har tett kontakt med CDE for Ă„ holde prosessen effektiv.

Sammen med “paused”-statusen i oktober tyder dette pĂ„ at APL-1702 nĂ„ er i den siste regulatoriske runden hvor NMPA kvalitetssikrer fĂžr endelig vedtak.

:point_right: Med andre ord: Denne publikasjonen er ikke bare en vitenskapelig seier — den er et strategisk regulatorisk trekk som styrker sþknaden betydelig i sluttfasen hos NMPA, og þker sannsynligheten for godkjenning innen relativt kort tid (typisk 1–3 mnd etter slike steg i Kina).

18 Likes

@Roc du som kan dette med data, er det sterk data Cevira byr pÄ?

Å hvordan kan det sammenlignes opp mot fase 1/2 data som stĂ„r oppfĂžrt med response rates of 71%–95%

Er ikke det omtrent de samme resultatene vi har hÞrt om fÞr, altsÄ omtrent en dobling ved bruk av Cevira sammenliknet med kontrollgruppe?

3 Likes

Det kan vÊre sÄ enkelt at Cevira ble pauset fordi de som behandler saken forlenger ferien over helgen. :sweat_smile:

De satt vel pÄ patentkontoret og kjedet seg og fant ut en rask mÄte Ä tjene penger pÄ.

De jazzet litt pÄ listene sÄ norske smÄsparere fikk stjerner i Þynene og kjÞrte kursen opp til 65.
SÄ var det bare for saksbehandlerne Ä sette sin shorter godt oppe i lia og si BØ :ghost::ghost: med pauseknappen :boom:

4 Likes

Haha!

Liker hvordan den siste weekly candle ble, sett i kontekst av resten av rangen.

3 Likes