Litt tanker rundt div og kurs reaksjonen igår jeg har, nå når ting har fått satt seg litt.
Jeg er i etterkant litt overasket at kurs ikke gikk lenger ned enn den gjorde selv om nyheten kanskje ikke var å anse som 100% sikker info, eller hvor ille det kunne bety for Cevira, men potensielt veldig ille. - Og som vi idag har fått svaret på var en helt naturlig del av review prosessen.
Kurs touchet såvidt nedpå 50,8 før den igjen gikk til rundt 52 og holdt seg der i en times tid på “høyt” volum, og gikk videre derfra mer opp på bra volum (sammenlignet med den siste tidens volumer).
Jeg har selv vært bekymret for et godt stykke ned på 40 tallet ved et avslag/dårlige nyheter for Cevira, og flere mnd med ørkenvandring tilbake til 50 lappen til Freddys, med en liten økning til 55 om egen drift viste samme forbedring som Q2.
Fikk vi en liten bekreftelse/hint på hvor landet ligger på inn prising av Cevira på dagens pho kurs VS egen drift?
Når det kommer til nyheter vi har tilgjengelig fra kinesisk forum og review siden til NMPA så kan man vel trekke flere konklusjoner etter gårsdagen.
- 
Jeg bør lese over hva jeg poster når det er viktige saker som den igår, og ikke hive det ut instant hvor jeg samtidig legger til alt av interne følelser listet opp i posten min… (jeg var flink på den når jeg fant den gode nyheten fra Asieris idag og postet hehe). 
- 
Man kan ikke 100% vite med sikkerhet hva enkelte ting man finner faktisk betyr - Her er vel den store bakdelen at sikkert ingen av oss faktisk vet med sikkerhet hvordan prosessen med godkjenning i Kina faktisk foregår i detalj. 
- 
Episoden i går viser faktisk at man har en enorm fordel om man følger med på hva som skjer i Kina. Det viser at ved en godkjenning så vil man mest sannsynlig kunne plukke det opp en stund før de store kanonene gjør det, og om man vil “all in” så kan man kanskje greie det på et par kroner over hva den aktuelle kursen er for øyeblikket da. 
- 
Brukere på kina forum er nok ekstremt “på ballen” når det kommer til å å sjekke NMPA review nettsiden, siden jeg ser innleggene der må ha kommet mer eller mindre instant etter NMPA siden endret seg. Jeg anser meg selv som relativt hard på å sjekke den siden i løpet av dagen, typ en gang i timen, men her var det allerede flere tråder og diskusjonen godt gang på forumet når jeg selv tok en refresh av nevnte side.