Weekly er marginalt penere slik jeg tegner, men trenger fredagsclose over 57 for Ă„ egentlig vĂŠre noe sĂŠrlig positivt imho
Tror dere Asieris kommer med cevira tall i sin rapport nÄ eller sier bare at det er for kort tid etter introduksjon av cevira for Ä kunne si noe salget eller trenden. Tror antall sykehus og kliniker hvor cevira er utplassert kommder.
De vil rapportere det de kan/skal iht. hva enn slags regler for noterte der borte. At ikke det vil vÊre en viss transparens pÄ hvor mye Cevira utgjÞr av omsetning mv. ville vÊrt forunderlig. Hvor presist de guider videre 
Det er eneste stor tradingrange siden slutten av 2023. En volumspike pÄ ca 750k pÄ weekly pÄ den tydeligste wicken i hele chartet i bunnen av en tradingrange, vil som regel utlÞse en retest av samme omrÄdet for Ä sjekke supply.
Enig i det, er det jeg har som det grÞnne og det rÞde bÄndet
Ryker noen aksjer nÄ pÄ folk som skal hoppe fra PHO til Nykode og Circio tipper jeg 
Til glede for husshortsen 
Kanskje skal gjĂžre det motsatte da? Som Jim Cramer skrev i boka Mad Money - buy on weakness, sell into strength 
VWAP:
54,684 kr
For tredje bĂžrsdag sluttkurs langt under volumvektet snitt kurs
Hvordan tolker du det?
Er i tvivl om hvad Asieris melder da de stadig er i forhandling om Refusion â og der er jo ikke tale om et fuldt salg Kvartal af APL-1702 â ca kun 15 dage ca i ForegĂ„ende kvartal (Q2)
Min mening bliver arme kun halv oppe den 31. Aug 
Dansken
I Porto
60 pÄ mandag og 54 i dag. Da vet alle hva vi skal gjÞre neste gang det kommer gode nyheter.

Hva er status for Cevira i EU?
Kursen er rÄtten, men caset ser jo spennende ut neste 6-12 mÄneden.
ansĂžgningen om markedsfĂžringstilladelse var d. 27/2. og en evaluering hos EMA/CHMP tager som regel 210 dage, uden clock stop.
Efter en positiv anbefaling fra CHMP gÄr der omkring 67 dage, fÞr Europa Kommissionen udsteder den endelige, juridisk bindende godkendelse.
SÄ i fÞrste halvÄr af 2027
Interessant liste, Jp morgan som pĂžser ut aksjer for Ă„ drepe kursoppgang?
Snitt investoren her inne er vel nÄ sÄ sliten av bonuser sÄ man har startet utmelding av Trumf og annet for Ä unngÄ Ä bli eksponert for ordet i lÞpet av dagen.
Om ikke det blir noe ytterligere trÞbbel med kineserne nÄ, kan jeg ikke skjÞnne annet enn at det neste halvÄret/Äret byr pÄ fler oppturer enn nedturer - uavhengig av bonusprogram 
Det kommer vel av at man gikk over til overbetalte amerikanske ledere.
SÄnn blir det med et USA kontrollert styre som pÄ typisk vis tror at alt lÞser seg hvis man kjÞrer pÄ med stadig hÞyere lÞnninger, millionbonuser og haugevis med opsjoner.
De holdt seg greit innenfor noenlunde akseptable lÞnninger og honnorarer de fÞrste 3-4 Ärene med DS.
Det er fÞrst de siste 3-4 Ärene man har sett en galopperende utvikling og den ser ut til Ä ta seg opp i styrke.
Ikke unaturlig at det kommer som en konsekvens av stadig flere internasjonale og amerikanske personer inn i nĂžkkelposisjoner, men denne utviklingen kan vanskelig rettferdiggjĂžres likevel, mener jeg hvertfall.
Blir spennende Ă„ se hva slags melding de kommer med i morgen etter stengetid? Kan de toppe det med at de er kommet til enighet med kineserne?
Har gÄtt 174 dager nÄ, sÄ er en god mÄned til de 210 dagene er gÄtt.