Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 5

Helt Êrlig, sÄ mÄ det skje ting her som gjÞr at interessene mellom styre og ledelse og long only investorer blir aligned.
Akkurat nÄ er hele casen og hele aksjen rigget for at man mÄ trade for Ä tjene penger, og det er helt uholdbart.
Eller man kan jobbe i ledelsen og fÄ 100% bonus da seff.

3 Likes

It’s always darkest before the dawn synes jeg er beskrivende for situasjonen her. Oppbygget frustrasjon over flere Ă„r er ikke aligned med de helt konkrete utsiktene. SĂŠrdeles komfortabelt Ă„ holde litt aksjer og/eller Ăžke pĂ„ lav 50.

11 Likes

Er vel litt mer sÄnn da :stuck_out_tongue:

Ikke trykk om du hater negativitet og/eller aitegninger

(stakkers Änden i flasken visste ikke nedklassifisering ogsÄ er en diamant skal sies)

3 Likes

PÄ denne dag for 5 Är siden var aksjekursen 56,10% hÞyere enn det den er i dag.
Burde vÊre mye Ä gÄ pÄ her. :pig:

1 Like

med en ledelse som Ăžnsker Ă„ skape aksjonĂŠrverdier ja

2 Likes

Short dekker seg inn :grinning::face_with_hand_over_mouth::rofl:love it

For en vits, bare mÄtte flashe litt i SSR og skal sikkert fortsette som fÞr under grensen.

Vi fÄr se, men glad jeg ikke et short :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Har liten tro pÄ at shorten pÄ 0,5 % ble satt pÄ dette nivÄet. Den lÄ nok allerede like under rapporteringsgrensen og ble synlig etter salg av noen fÄ aksjer. ForelÞpig ser det i hvert fall ikke ut til at den har skremt vannet av sÊrlig mange.

Jeg tror shorten graver seg dypere og dypere ned. Det er nada omsetning pÄ disse nivÄene, sÄ de mÄ selge mer og mer for Ä dytte kursen nedover.

Er fort BW som ligger og tar imot litt, sÄ lite/nada mer Ä hente.

De siste 4 dager har Asieris gÄtt opp 9,5%. Økende interesse.

1 Like

Higher low, golden cross 50/200 og closer fredagen over 50 dagers snitt. Det er en pen kombinasjon.

1 Like

Min AI agent siger at forhandlingerne med NDRL starter 5. September, og slutter 9. September.

Det kan vÊre Ärsagen til at Asieris stiger, der savnes dog viden om de er med til forhandlingerne.

OvernĂŠvnte med forbehold, da min AI agent sikkert kan sidestilles med en taxachauffĂžr i Dubai.

4 Likes
1 Like

Lover mye - men det blir vel med praten som vanlig

12 Likes

Er det nĂ„ egentlig bare prat? Det skjer mye, det skjer bare ikke sĂ„ fort som dagens “instant gratification” generasjon mĂ„ ha det. SĂ„ snakk pĂ„ shareville under Circio om “þrkenvandring de neste 3-4 ukene” :rofl:
Helsesektoren tar tid, men mye som er i ferd med Ä materialisere seg fremover. Nedklassifisering og tilgang til flex markedet igjen, det er huge. Cevira virker Ä ha fÄtt god traction i Kina etter kort tid. EMA godkjenning trolig pÄ nyÄret. Europa vil vise enda bedre lÞnnsomhet nÄr royalties til Ipsen halveres etc etc. TING SKJER.

12 Likes

Har stor tro pĂ„ denne aksjen utover hĂžsten :star_struck: sĂŠrlig gĂžy at det ligger ann til liten shortskvis​:star_struck:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Litt seig den siste traden? Siden du har byttet fra wolf of Wall Street til Dingo of Frogner?