Vi trenger info fra alle kanter. Så får vi vurdere hva som er riktig og hva som er galt. Siden Photocure ikke har samme informasjons strategi som Circio blir det til at vi trenger “gravere”. 
Syntes du “infoen” var like nyttig for noen uker siden, når vedkommende mente at selskapet absolutt ikke var noe å satse på? Det eneste som er forandret fra den gang, er at vedkommende nå har kjøpt seg inn igjen…



Når var sist Briarwood handlet aksjen?
Siste semi-substansielle økning i desember og slutten av februar (~25k aksjer). Øvrig i år ser kun ut som kontojusteringer av noe slag / ikke reell nettoendring. Siste justering 25/3 (900 aksjer).
I fjor kjøpte de dog tungt på senvinteren/tidlig vår og økte med flere prosent.
Oppdatering i dag av aksjonærlisten viser at DNB var den største kjøperen. Ingen av de 50 største solgte. En SEB konto som over tid har solgt seg ned solgte rest på 56 000 aksjetr.
Feil. SEB-kontoen du snakker om er en tradingkonto som går inn og ut hele tiden.
Min liste viser at i feb. 2025 solgte de seg ut og kjøpte tilbake i feb og april 2026 med de 56 000 aksjene som de nå solgte, det var ingen trading mellom feb. 25 og feb. 26.
Utdrag fra:
https://tekinvestor.no/aksjonaer/1279186
Ikke akkurat hva jeg kaller en stor konto som selger seg ut over tid.
Merlin har fått skrivepause. Permanent sådan.
Du kunne da ventet til hen ble bear igjen, hen skulle jo kjøre haussetoget nå! 
Bedre at han får fokusert seg inn på hegnar forum. Bredere retail publikum 
Økning blant de 50 største aksjonærene i dag. Den verste traderen Bank of NY kjøper 144 000 aksjer men samtidig selger Storebrand 150 000 og er ute av 50 listen. Bank of NY har ligget å tradet rundt 500 000 aksjer opp og ned men i det siste har økt jevnt og er nå nær 700 000 aksjer det høyeste nivået jeg har sett siden et år siden.
Da skal de vel ut med 200k når vi nærmer oss/bikker 70NOK igjen da…
Det er et indeksfond. Det er mao. mest sannsynlig snakk om utlån.
Fy søren for en svak og elendig aksje dette er.






