Jeg gravde frem litt info.
Edit 1731 nå bekrefter asieris også at forsendelsen med Hal-salve er på vei ut til sykehus.
Jeg gravde frem litt info.
Edit 1731 nå bekrefter asieris også at forsendelsen med Hal-salve er på vei ut til sykehus.
Det er korrekt.
Men man trenger IKKE LCD godkjenning på AssureMDx da den går en helt annen vei til godkjenning.
De vil altså utvide rammene for opsjoner siden de er så flinke, slik at de kan tilegne seg selv enda flere velfortjente opsjoner… 
Snakker om å pisse på tålmodige aksjonærer som tålmodig har ventet på at Cevira skulle børe frukter.
Er det noe som er enkelt i USA?
Og her kom femtitallet. Ikke alle som ser genialiteten i oppkjøpet…
Man glemmer liksom at Cysview har vært godkjent i USA siden 2010 
AI påstår at i kun 1% av et addreserbart marked pa 7mill pax i US, blir de diagnostisert ved bruk av tilsvarende pissprøver med andre målepunkter.
Behandlere bruker ikke eldre proteinbaserte tester pga dårlig Negative Predictive Value (NPV)
Der AssureMDx har 99%. Hovedkonkurrenten nå Cxbladder har 99,3%, som sitter på majoriteten av den 1% populasjonen idag.
De to store fordelene til PHO,
DNA gir lettere og mindre kost ang logistik enn RNA
PHO har den berømte store bonuskåte salgsorgen i USA. Selskapet bak Cx har nedskalert salgsorg i USA til sparebluss etter at de mistet medicare reimbursement, som det jobbes med å få tilbake. Mens de gjenværende jobber mot klinikker som fortsatt velger å fortsette på tross av mye adm pga medicare loss
Så etter Assure får ADLT status vil dette kunne være angripbart for PHO salgsorg
ADLT status har en launch fase hvor man har 3 kvartaler med krav om at Medicare må reimburse mens PHO can jobbe mot reimbursment via CMS
Så er det vel persontilpasset behandling og andre momenter DAN prater om, som skal kunne øke det 1% tallet fremover da kanskje?
1% er forøvrig rundet opp
Neida, vanskeligheten her er jo at det ikke har blitt noen kommersiell succsess.
Om man sammenholder med meldingstidspunktene så ser det vel ut som det var AGM’en som trigget rykket ned under 60.
Kunne vi i hvertfall fått rallyet nok stemmer til å stemme i mot at utestående opsjoner skal kunne bestå av 13%, til at det gir et tydelig signal om hvor motbydelig den er.
Så lenge det er opsjoner går vi glipp av innsidekjøp fra ledelsen som ofte kan være en katalysator for oppgang i andre aksjer. 
Ved du hvorfor der pludseligt er dukket en rubrik op midt på siden (Kina Forum) med nogle grønne planter som er umuligt at få væk før man kan følge forum !!
Der nogle “puzzle” brokker der sakl passe sammen – ser det ud til
Har prøver at klikke alle steder 
Dansken
Du må utføre puzzle, da går det vekk. Drag and drop til rett lokasjon
Tok feil. Markedet ikke så fornøyd
Tipper de fleste som dumpet på slutten gjorde det pga en ekstremt kvalmende saksliste til AGM.
Uddrag af dagsorden: sikkert grunden til nogle dumper i dag 
" § 10-14 gis styret herved fullmakt til å gjennomføre én eller flere kapitalforhøyelser samlet begrenset oppad til 6 780 205 aksjer pålydende NOK 0,50. Samlet økning av aksjekapitalen kan utgjøre NOK 3 390 102,5."
Ikke så lidt hvis der bliver fuld udvanding – lidt op af bakke kanske 
Dansken
Har prøvet alt – brikker flytter sig ikke 
DK
Spesiell uke med nesten 10 prosent fall. Aggressivt nedsalg mandag og tirsdag og ny optimisme i formiddag inntil Dan startet orienteringen kl 11. Derfra falt kursen 4, 6 kr med økt falltakt da det ble kjent at enda en opsjonsfest er på beddingen.
Spent på utviklingen videre når markedet og analytikere får litt tid til å absorbere oppkjøpet.
«Markedet» i utgangspunktet ikke fiendtlig til oppkjøpet, AGM-agendaen derimot. Får se om BW begynner å handle igjen fremover. De har nå engang måttet gi tommel opp til både oppkjøp og meldt strategisk retning. Som alltid fremstår handelen preget i begge retninger av tradere og aktive/mindre badeshorts. For dem som trader denne dag ut og inn, som man ser av alle gjengangerne på listene, så er det en pengemaskin.
Funker – Tak for hjælpen
DK