Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure Småprat (PHO)

Det fundamentale ser bra ut det, men husk at det er mange kortsiktige inne i biotek, og de står klar til å lempe ut aksjer i åpningen ved minste lille tegn til ‘‘skuffelse’’. Og det tror jeg kommer til å være en show stopper frem til regnskapet overbeviser.

Men gøy å se at det er litt fart i kursen i dag:)

Å være kortsiktig i ett selskap som har ett produkt i markedet med enormt vekst potensiale.

Blir det samme som å selge Appel aksjene sine det , etter at de har guider en forventet betydelig vekst gjennom salg av sine produkter,

At man gjerne er mer kortsiktige i andre biotek selskaper har jo med andre grunner å gjøre.

Helt enig, men det er nå en gang sånn markedet for biotek har blitt i Norge.

Er noen superkortsiktige som nå vil inn. Skal de få noen aksjer av meg? Hmmm, eh Nei.

2 Likes

Forventningsrally nå. Artig å ha en biotekaksje som stiger for en gangs skyld!

1 Like

Nyt det så lenge det varer. :sob::sob::sob:

Jada, det skal vi nok gjøre de kommende årene. Lykke til som stasjonsvokter.:money_mouth_face::smile:

1 Like

Nå tror jeg du misforstår meg, med 10k aksjer så regner jeg meg selv som passasjer på toget :wink: Eller kvalifiserer ikke det som passasjer?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Godt den stiger litt i dag. Lengre vei ned til kritiske nivåer om det blir skrell i morgen :rofl:

4 Likes

Skulle jeg shortet denne aksjen ville jeg gjort det under et eventuelt rally i forb. med morgendagens presentasjon. Regner med den vil sige tilbake når det går noen uker uten nyheter uansett hva som kommer ut av morgendagen.

Her er plass til alle:)

2 Likes

12 posts were merged into an existing topic: Photocure: Kvartalsrapport - Q3 (PHO.OL)

Det blir mye fjas fra meg her i dag, men har lurt litt på hvor mange av de overivrige selgerne de siste ukene som har vært Marshall Wace? Det virker jo som om ingen har voldsomt behov for å kvitte seg med aksjer nå, selv når det lå 10k på kjøp. :thinking:

1 Like

Joda, men til tider utyrykker du deg som stasjonvokter. Da blir jeg en smule forvirret​:+1::smile:

Jeg tillater meg å være litt pessimistisk når jeg ser hvor stemoderlig behandlet biotekaksjer blir behandlet av det norske aksjemarkedet. :wink:

Men det ser ut som det er litt kamp om å få tak i litt volumer før stenging i dag.

Wohoo 8%. Nu kör vi, som de sier i Oslo!

2 Likes

Tipper de som skal inn nå blir litt svett når de ser at det ikke eksisterer noe særlig volum under 60.

Kan det kan være snakk om inndekning av short?

2 Likes

For ikke snakke om sheriffen :sweat_smile:
Han dekker seg nok ikke idag, venter nok til vi er på 70+

1 Like

Takk. Mr.O.

Men da kommer jo du til 3x dagens kurs med bare 1% markedsandel i US og Canada.
Eeeen prosent!!!

Kostnaden blir jo mye høyere med 1% selvsagt, men da er jo salget også ekspanderende…

1 Like