Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Photocure Småprat (PHO)

pho_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f58590dd0a0>

Oppdatert guiding eller omtale av positive utsikter vil være veldig bra iallefall.

Positiv omtale i pressen hadde vært gull.
Den kommer om resultatet blir +
100.000 kr + vs 100.000kr minus kan gjøre store utslag på kursen bare på overskrifter som: «snudde minus til pluss»

Det fundamentale ser bra ut det, men husk at det er mange kortsiktige inne i biotek, og de står klar til å lempe ut aksjer i åpningen ved minste lille tegn til ‘‘skuffelse’’. Og det tror jeg kommer til å være en show stopper frem til regnskapet overbeviser.

Men gøy å se at det er litt fart i kursen i dag:)

Å være kortsiktig i ett selskap som har ett produkt i markedet med enormt vekst potensiale.

Blir det samme som å selge Appel aksjene sine det , etter at de har guider en forventet betydelig vekst gjennom salg av sine produkter,

At man gjerne er mer kortsiktige i andre biotek selskaper har jo med andre grunner å gjøre.

Helt enig, men det er nå en gang sånn markedet for biotek har blitt i Norge.

Er noen superkortsiktige som nå vil inn. Skal de få noen aksjer av meg? Hmmm, eh Nei.

Forventningsrally nå. Artig å ha en biotekaksje som stiger for en gangs skyld!

Nyt det så lenge det varer. :sob::sob::sob:

Jada, det skal vi nok gjøre de kommende årene. Lykke til som stasjonsvokter.:money_mouth_face::smile:

Nå tror jeg du misforstår meg, med 10k aksjer så regner jeg meg selv som passasjer på toget :wink: Eller kvalifiserer ikke det som passasjer?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Godt den stiger litt i dag. Lengre vei ned til kritiske nivåer om det blir skrell i morgen :rofl:

Skulle jeg shortet denne aksjen ville jeg gjort det under et eventuelt rally i forb. med morgendagens presentasjon. Regner med den vil sige tilbake når det går noen uker uten nyheter uansett hva som kommer ut av morgendagen.

Her er plass til alle:)

12 posts were merged into an existing topic: Photocure: Kvartalsrapport - Q3 (PHO.OL)

Det blir mye fjas fra meg her i dag, men har lurt litt på hvor mange av de overivrige selgerne de siste ukene som har vært Marshall Wace? Det virker jo som om ingen har voldsomt behov for å kvitte seg med aksjer nå, selv når det lå 10k på kjøp. :thinking:

Joda, men til tider utyrykker du deg som stasjonvokter. Da blir jeg en smule forvirret​:+1::smile:

Jeg tillater meg å være litt pessimistisk når jeg ser hvor stemoderlig behandlet biotekaksjer blir behandlet av det norske aksjemarkedet. :wink:

Men det ser ut som det er litt kamp om å få tak i litt volumer før stenging i dag.

Wohoo 8%. Nu kör vi, som de sier i Oslo!

Tipper de som skal inn nå blir litt svett når de ser at det ikke eksisterer noe særlig volum under 60.

Kan det kan være snakk om inndekning av short?