Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure Småprat (PHO)

Ser vi en desperat liten sluttspurt fra MW? :smiley:

Hvis de øker isteden for inndekning tror jeg de skal få problemer framover.

Hvilken discount rate bruker du for det amerikanske markedet?

Edit: Du har ikke vurdert å dele hele analysen? Evt. i privatmelding? Kunne godt tatt en lengre titt og gitt deg tilbakemelding.

1 Like

Støttes siden jeg har kommet fram til nesten nøyaktig det samme selv. Jeg har dog valgt å ikke handle på det siden ledelsen har vært veldig konservativ i egen guiding.

Har du kjørt samme setupen på ditt andre selskap PCIB? Spent på hva du får der med noenlunde konservative anslag.

1 Like

Dagens resultat kan fort bli melodien fremover; svak børs og sterk PHO.

Fint å sitte i en aksje med fantastisk vekstpotensiale, penger på bok og som er i ferd med å gå fra røde til sorte tall når børsene er nervøse og svake.

4 Likes

Ja, har en slik for PCIB også, men har valgt å holde den for meg selv inntil videre.
Kursmålet er så ekstremt høyt at jeg fort kunne blitt tatt for å gå @solo i næringen :slight_smile:

11 Likes

God morgen! Velkommen til en ny dag som synes å bli god fot PHO aksjonærer. Pussig at det tar så enormt lang tid før investorene på OSE evner å se hvilke diamantsmykket gullegg som ligger rett foran nesen deres. Men når tallene begynner å vise seg på bunnlinjen vil de nok komme løpende, kanskje litt sent. Men, men bedre sent enn aldri.
Ha en god dag og nyyyt den!

1 Like

Photocure åpner sterkt i dag, allerede en femtedel av en vanlig god dag unnagjort etter 10 minutter.

3 Likes

Sterk åpning.
Selv om jeg gjerne kunne klart meg uten alle disse tekniske anbefalingene.

Noen som tror at de melder om refusjonen (overvåkning) når den trer i kraft 1 januar? Ref. all kritikken.

Photocure sin investtech anbefaling nevnes i XI sin morgenepost i dag.

2 Likes

Pussig at shortsene sitter stille og ser på at gevinsten smuldrer bort mellom fingrene deres. Forunderlig. Trodde dette var proffe aktører. Smeller Dan en bombe i morgen så sitter de i tidenes skvis. Men de får gjøre som de vil.

Bygges opp forventninger, derav kurstigning. Pleier å ende med et skikkelig mageplask

Ja, vet at det er det som har vært historien i PHO, men jeg tror ikke det er lenge til den trenden brytes. Basert på alt det positive som nå skjer rundt PHO i USA så kan jeg vanskelig forestille meg noe annet enn at selskapet vil gjøre suksess.
Og dersom så ikke skjer, da ville jeg vært meeeeget skeptisk til å sette pengene mine i andre norske farmasiselskaper som fortsatt står midt inne i et utviklingsløp og ennå ikke er kommet til kommersialiseringsfasen. For dersom PHO med sitt produkt ikke får suksess, til tross for FDA godkjenning, til tross for Code A på refusjonsordninger, til tross for at selskapet leverer et nøkkelprodukt til BLCC teknologien som pr dags dato går langt utenpå alt annet som kan bidra til blærekreftdiagnostisring, ja da tror jeg heller ikke andre norske selskaper vil ha muligheten og det beste de kan håpe på er at et BP forbarmer seg over dem og kjøper dem opp.

Men jeg tror ikke at det blir utfallet. PHO vil ende opp som en norsk suksesshistorie.

Det kan jo hende at Marshall har vært delaktig i oppgang idag og kanskje igår? For registeret har ikke oppdatering i sanntid såvidt jeg forstår?

Her er reglene:

The positions that exist at 23:59, should be reported the next day before 15:30 CET the succeeding trading day. Due to processing and verification time on our side, we strongly suggest that you report minimum one hour prior to this.

Positions reported that are larger than or equal to 0.5% are made public at 15:30 CET the trading day after the transaction.

Så det betyr at forandring i shortposisjon igår ikke vil oppdateres før tidligst i ettermiddag?

Blue Light Cystoscopy featured in Everyday Urology from UroToday

An article by Ashish Kamat, highlighting Blue Light Cystoscopy with Cysview and current evidence on recurrence and progression.

https://www.urotoday.com/journal/everyday-urology-oncology-insights/articles/108598-blue-light-cystoscopy-insights-on-recurrence-progression-and-clinical-management.html

Enig at det ofte har vært sånn, men nå ser vi antydningen et et år langt “higher lows” setup, som underbygges av volum.

image

Meget bra volum i dag.

Noen som dekker eller tradere som håper på good news i morgen.

Det vil ikke overraske meg om det skulle komme en positiv melding før børsen åpner i morgen, men jeg forventer det ikke.
Men det er aldri hyggelig å overta som sjef og se kursen rase i etterkant av at du har inntatt stolen. Spesielt ikke når nedturen hovedsakelig skyldes at markedet mistolker situasjonen i selskapet og årsaken til at utplasseringen av scope var overraskende lavt gjennom Q3. Jeg tror nok at jeg i hans sko ville sørget for å rette opp dette inntrykket rimelig raskt, og hva er mer passende enn i forkant av en presentasjon for det norske ivestormarkedet?

Skal se det var derfor han var så preget av stundens alvor på q3, visste at kursen var altfor oppblåst og at det måtte komme en reaksjon nedover. :stuck_out_tongue:

Klokken er snart ni, og det er sengetid for små griser;-)