72kr eller 25kr i forbindelse med kvartalsrapporten, avhengig av makro og rapporten, dvs hvilken vei den bryter?
Kanskje noe overdrevent target, men jeg syntes den virker potent ved brudd nå.
72kr eller 25kr i forbindelse med kvartalsrapporten, avhengig av makro og rapporten, dvs hvilken vei den bryter?
Kanskje noe overdrevent target, men jeg syntes den virker potent ved brudd nå.
Ja, tror du er inne på noe.
Har en følelse litt uavhengig av TA at noe snart skjer, usikker på retningen, men håper naturligvis på et løft.
Triangelet blir litt mindre overbevisende for hver revidering som trengs, skulle veldig gjerne sett en reaksjon opp snart:
Område rundt 43 på EDO er interessant.
Da ble det selvfølgelig brudd ned gjennom 43,20. Det ser vel ikke sterkt ut teknisk selvom Trump er vanskelig faktor å legge inn i slike chart. At Marshall har kjøpt tilbake endel aksjer har kanskje dempet nedgangen noe?
Hvorfor antar du tilbakekjøp? Eller mener du dersom de har kjøpt?
Det er vel ikke noe som tyder på at short er dekket inn i dag, og dagens evt. inndekning er først synlig i morgen kl. 15.
Beklager. Så bare toppinnlegget på en HO-tråd som dukket opp idag, uten å feste meg ved datoen som ved nærmere ettersyn viste seg å være 25. april. Så Marshall venter tydeligvis enda på lavere kurser. For få uker siden virket det som om det ville være en risikabel strategi. Men med fortsatt fall i det tempoet vi har sett i det siste så kan de få en ny mulighet nede på 30-tallet.
Det ville jo vært fantastisk!!
Edit:
Fikk bruddet oppover på RSI som jeg ønsket meg, men på en bullshit melding og bullshit volum:
Opprinnelig innlegg fra tidligere:
Photocure ypper seg litt, kom et par ok ordrer og dro den over 45 nå.
Det trengs et volum som kanskje blir vanskelig å finne i sommer, men momentumindikatorene peker på muligheten av at noe positivt kan skje her.
Småspennende TA for PHO i dag. Noen prøvde seg med en god salgsordre på lavt volum, men kursen spratt rett opp igjen.
Edit:
Oppdatering onsdag, helt innenfor
Beklager off topic spørsmål, men hva heter aktivitetsnivå-/støttenivådiagrammet du har lagt til på høyresiden? Regner med du har funnet det under «Strategies/indicators»
Volume profile
Jeg prøvde å tegne opp formasjonen - og ser kursen fint kan ligge innenfor frem til 01.08 ?
Ja skal være mulig å komme helskinnet gjennom ferien
Noen som fikk med seg denne dippen som kom på slutten i dag?
Til å ha gått så dypt var det ikke mye som ble utløst.
Jeg er ikke teknikker og tar i bestefall tekniske analyser i paint:
Forsøk på ett teknisk maltrakt av en potensiell bullish formasjon?
synes det var påfallende hvor travelt man plutselig skulle ha det med å få solgt ett volum på støtta tilsvarende ett par timers handel.
Edit, Dette er paintanalysen min fra midten av Mars, hvordan spiller den seg ut hvis man fører linjene til dagens dato?
Står seg brukbart fremdeles.