Savepig
Hva sier krystallkulen din? Fortsetter vi opp på mandag? Da kan vi i beste fall få et brudd opp på mandag, eller?
Jeg har trua på at vi skal opp og snakke med 100-tallet igjen ganske snart …
Hvor lang blir den samtalen?
Baseline scenario er vel at det skal mye til for å bryte over toppen der, men hvem vet.
Er en solid kortsiktig volumprofil å ta sats fra på inne i dagens rektangel ihvertfall.
Er også antydning til et ascending triangle.
Det høres betryggende ut. Men er enig i at den siste ukens hendelser bør bidra til at vi går ut av 2019 med en kurs i nærheten av kr 90,-. Da har vi et utmerket utgangspunkt for 2020. God helg,
Må si det ser veldig bra ut, brudd opp fra rektangel har vært eksplosivt i denne aksjen før
Hyggelig med oppgang, men for min del kan neste tur opp mot og over hundre gjerne drøye til iver nyttår.
God Jul!
Vanskelig å holde denne nede nå. Fri bane mot nytt forsøk på siste topp
Ja dette er helt eksemplarisk. Fine greier
Jeg antar det ble bekreftet et brudd opp i dag. Da er det vel bare å forvente at kursen spiser seg oppover 90 tallet de to siste åpne børsdagene i 2019. Skuttkurs i 2019 på kr 95,- +/- kr2,-?
hvis du mente sluttkurs 2019 så kan jeg leve med 95 +/-
Det er nok nyttårsrakett skuttkurs inn i 2020 Londonmannen mente tenker jeg🤭
Ha en god og fredelig jul alle sammen og takk for mange flotte bidrag som har fått meg til å sitte så stille i båten som jeg hadde mulighet til.
Beklager, mente selvfølgelig sluttkurs 2019. Når vi komer mot slutten av 2020 bør kursen ligge tett oppunder kr 200,-, om da ikke verden ramler fra hverandre.
Ønsker dere alle en god og fredfull julefeiring!
Antar at det grøvste av årets julefeiring er lagt bak oss. I morgen, 3. juledag åpner børsen igjen. Nest siste omsetningsdag i 2019.
Det tekniske bildet sluttet etter det jeg forstår svært positivt før Jul. På grunnlag av dette er det grunn til å tro at oppturen vil fortsette gjennom de to siste omsetningsdagene i inneværende år. Det finnes lite motstand over oss nå og det er derfor spennende å se på hvilke nivå PHO-kursen ender på i 2019.
Forrige topp er en kraftig motstand som det antagelig trengs mye volum for å knuse.
Men om den fortsetter opp i morgen kan den fint komme dit opp veldig fort.
Og det gjorde den. Det er vel derfor rimelig god grunn å tro at den legger på seg ytterligere litt før børsen stenger for siste gang i 2019.
I løpet av Jan 2020 skal kursen kjempe mot motstanden på kr 100,-. Spennende å se hvor mange forsøk den trenger for et gjennombrudd kommer.
Kunne du forklart? Hva ligger støttenivå på?