Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure - Teknisk Analyse (PHO) (TA)

So far so good, PHO touchet ned på første relevante støtte og bouncet.

2 Likes

Underliggende støtte vil i dette tilfellet være 50 dagers snitt, men skjønner poenget ditt😊 Blir ikke overrasket om vi beveger oss lenger ned, men vi skal ikke se bort fra en midlertidig reaksjon opp

Eller kanskje den går flatt si?

1 Like

Hadde et visst håp om at den skulle ligge flatt rundt 80 frem til q4, det gikk desverre ikke. Når vi nå har et saftig brudd nedover så tror jeg nok vi skal ned å fylle gapet fra rundt 60 og oppover.

Absolutt fullt mulig det også!

En liten oppsummering for de som muligens ikke har hengt med;
Photocure vil, med stor sannsynliget, gå enten oppover, nedover eller sidelengs! :joy:

5 Likes

3 posts were merged into an existing topic: Photocure fundamentale forhold (PHO)

5 Likes

Tester 50 ma.
Kan være ein bunn

2 Likes

Hvor er motstanden oppover og støtte nedover teknisk pr. i dag?

2 Likes

Støtte på 60, motstand på 85

Ja, nå fikk jeg riktig nok litt hjelp av en børsmelding, men igjen ser vi at touch av RSI40 fører til et solid rally. Fint inngangsnivå for tradere

1 Like

Ja jeg økte i dag.

Egentlig ingen særlig grunn til at den ikke skal kunne gå til 90+ igjen nå, gitt ingen negative ting ellers.

3 Likes

Tok en posisjon i denne på 76 ca. mandag, og gikk som jeg trodde med brudd over 81 i dag. Ser volum dabber litt av nå, tester den ned igjen i morgen kanskje? Ligger og presser mot en øvre trendlinje nå

Hva mener du med at volum dabber litt av?
Volumet var høyt igjen idag

1 Like

God oppgang og godt volum.
De fleste vil nok mene at det er en god kombinasjon.

3 Likes

Tviler på at vi kommer opp til 90 tallet før vi har sett deler av 60 tallet.

@RakiRebSnem Kan du begrunne korfor du trur det?

1 Like

Fordi siste dagers oppgang bærer preg av «nissehandel». Om vi ikke skal ned på 60 tallet skal vi nok ganske sannsynlig ned å teste den lille støtten som ble lagt på 75-ish.

Var det en begrunnelse?:thinking:

2 Likes

Hvis du ser på det tekniske så er det ikke spesielt god støtte før lav 60, nesten ikke omsetning mellom78 og 60.