Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure - Teknisk Analyse (PHO) (TA)

Mellom 78 og 60? Forklar.

https://www.nordnet.no/market/stocks/16105593-photocure

1 Like

1 Like

Kanskje lurt å Stay long😉

1 Like

Jeg har vært long siden juni-desember 2018. :slight_smile: Så har handlet mellom 34-60 :slight_smile: med snitt på 47

1 Like

Bra snitt det :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 Like

Reversal igjen, antar den skal teste 78 igjen ila. i morgen/mandag, og så videre ned potensielt

https://www.tradingview.com/x/t2bKhae9/

1 Like

Hva må til for at det blir et “bullish flag”? (Ingen TA erfaring)

Bounce på 79-80 var pent i det kortsiktige:

Volumet i biotech har stilnet så mye nå at det trades litt retningsløst. Men noe spesielt bearish bilde er det ikke i Photocure, aksjen som har mest omsetning i dag.

6 Likes

Fremdeles ikke noe bearish bilde i PHO, pen omtale ifm med spettet denne uken:

1 Like

reagerer opp av IHS?

1 Like

Ja target 92-94 hvis den closer over 84 i dag.

Nydelig bevegelse opp fra 50 dagers snittet

Første bevegelse som muliggjør en test fra lower highs, lower lows pattern.

4 Likes

Litt uventet bevegelser i dag tidlig, og vi closet uken over 50 dagers, det er ganske pent. Men kan det holde? Er jo veldig ofte rally i PHO i forkant av kvartalsrapporter…

3 Likes

Tester VELDIG brudd opp fra rektangel nå

4 Likes

Ser veldig spennende ut nå :muscle: Har du “taket” på ca 88 ?

1 Like

Timechartet ser sånn ut, jeg er er ikke så veldig flink på å bestemme meg akkurat hvor streken bør settes. Men tampen brenner!

3 Likes

Flere som synes denne ser fin ut nå.

Starter ca. 11.14. Fin gjennomgang av TA akkurat nå i Photocure (Dansk).

7 Likes

Ut fra mitt ringe kjennskap til TA så tilsier vel dagens chart at det blir en meget hyggelig avslutning på uken. Eller hva Savepig?

2 Likes

Om det ikke kommer noe som taler veldig mot så kommer jeg til å kjøpe i morgen tidlig.

3 Likes

Ser veldig lovende ut. Håper vi ser en god åpning i morgen, og brudd på motstand vil indikere videre oppgang. Spennende :slight_smile:

2 Likes

Ser bra ut! Reagerte ned fra toppnivå som man kunne se på som forventet, men finner støtte.

3 Likes