Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure - Teknisk Analyse (PHO) (TA)

Fremdeles 100-120 området jeg synes er mest lovende for robust bunnformasjon og higher low for photocure, hvis 130 fakltisk holder så er det råsterkt og tegner opp muligheten for en fortsatt bratt stigning

3 Likes

Må nok bryte gjennom 134 evt konsolidere 134-136 før vi kan si at trenden har snudd…

1 Like

2 Likes

Jeg har tro på det, hvorfor skulle en investor som Briarwood være interessert i å se kursen falle til lavere nivå enn nå? Det har som sagt følgene investerings filosofi; We seek to populate our portfolio with extraordinary valuations

Hvis de ønsker å akkumulere er det jo bedre for dem å kjøpe på 100 enn 130 :slight_smile:

1 Like

Det rimer ikke med; We seek to populate our portfolio with extraordinary valuations at aksjen skal falle nær 30%

1 Like

Løft blikket.
Ha lenger tidsperspektiv enn noen måneder.

3 Likes

Kjeeedelig. :nerd_face:

Sulteforet på noe kursaktivitet, tegner jeg noen streker og ser dette.

Men det skjer jo ikke noe fordi :joy:

1 Like

Tegn horisontal strek til forrige bunn heller??

Nå skjedde det noe.

Photocure nok en gang med RSI på under 40. Synes ikke det ser like fantastisk ut fra et teknisk ståsted denne gangen, men det har sjeldent stoppet aksjen fra å reagere opp tidligere (se hvite piler). Bør ikke falle noe lavere enn 130 kr før ting begynner å se trist ut, men håper den lave RSIen kombinert med støtten vil hjelpe med å få kursen opp over den midterste trendlinjen igjen. Hvis ikke vil 200 dagers snitt være neste støttenivå

Det gikk ut 7300 aksjer på 130. Sikker en del stopp loss ordre på rundt tall. Ikke veldig nervøst.

Med kortsiktige øyne kan det se lovene ut nå fram mot Q2

4 Likes

Bounce ved 100 dagers EMA?

4 Likes

Ja det er jo ikke rart det. Gleder meg til Q2… var vel rally etter Q1 og etter Q4 2020?

200 dagers snittet i PHO nærmer seg 120 NOK, det er et veldig relevant sted å ha en skikkelig test

Ser en del er skuffet over selloff i dag etter noen dagers sterk oppgang på tynt volum, men det er ikke mye å bli superoverrasket over

128 er LOD, det er ikke krise

5 Likes

Savepig, da er vi straks på 120. Det hadde jeg absolutt ikke trodd da denne uken startet. Holder dén, tro ? …ja nå ser det ut til at den snur opp igjen … eller ? Da får vi vel et svar på ukens siste dag.

Det er 3 dagersen som ender i dag. Den pleier å dippe litt og ende i pluss.

Kjøpte litt mer i går og mer i dag. Ser ikke ut for at noen har kalkulert med hva som foregår i China. Nyheter derfra vil bety reprising. Tallene var og OK.

4 Likes