Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Podcaster du kan anbefale 🎧

Christopher Vonheim diskuterer med de mest interessante menneskene innen business, tech og kultur.
Har hĂžrt et par episoder og anbefales

1 Like

Den podcasten med Mike Green noe av det beste jeg har hĂžrt! burde vĂŠre obligatorisk for alle som eier aksjer.

1 Like

HĂžrte gjennom 3-4 podcaster med Williams da jeg var ute og snekret i helgen. Meget interessant.

Endgame + Narrative game.

1 Like

Fantastisk podcast, har hĂžrt gjennom alle ep i sesong 4 og kan sterkt anbefale ep 3 og 6

Setter pris pÄ deling om noen vet om noen lignende podcaster

2 andre jeg skal begynne Ä hÞre pÄ:

  • we study billionares
  • chat with traders
1 Like

For de som er interessert i filosofi - “Philosophize this” pĂ„ Spotify er bra J

Friminutt er en sykt morsom podcast, anbefales! PrÞv Ä ikke smil litt nÄr du hÞrer dette klippet:

Fikk litt fart pÄ kverna i toppen etter denne:

Disse var lĂŠrerike - for meg i det minste.

Er det kun hos meg Podcaster i Þkende grad blir avbrutt av reklame? Lyttet til en nÄ og fikk reklame etter 4:30 inn i den. Hva er poenget med Ä betale for Spotify Premium nÄr reklamen hagler pÄ?

1 Like

Har hÞrt litt pÄ Peter Warren-podcasten. Det er noe gull og noe grÄstein der, men de er altfor lange. Den siste som kom nÄ er pÄ 2 timer og 20 minutter. NÄr i himmelens navn skal jeg ha tid til det?

45 minutter er liksom max, 28 minutter bĂžr holde til det meste!

Dess lengre jo bedre!

Du kan jo hÞre pÄ 2x hastighet :wink:

3 Likes

Mange snakker ikke tydelig nok til Ä gÄ over 1.5.

Jeg har rett og slett ikke sÄ mye ledig tid om dagene til Ä komme gjennom noe slik.

Trodde “ekspertene” tok seg mer tid til Ă„ sette seg inn i arbeidet de faktisk er satt til Ă„ "analysere":sweat_smile:

Etter Ă„ ha lest dette,kroner jeg meg selv som "Ekspert":prince:

1 Like

En ting er Ä fÄ 60% alene. Det er vanskeligere nÄr du er stor.

First Veritas har jeg hatt noe i etter Ä ha lyttet til Nielsen pÄ en annen podkast. Virker som et fornuftig drevet fond.

3 Likes

Alltid artig Ă„ lytte til Karl Oscar StrĂžm preike

Christopher lagde til Ă„ med en ^kortversjon^ til @anon99163478 lol, kuttet bare 20 min :sweat_smile:

2 Likes

:v:t3:
Er det nokon anbefalinger pÄ aksje podcast pÄ engelsk sprÄk?
Har ein utenlandske venn som lurte. Kjenner bare til norske


Noen gode tips her?

Jeg er generelt ute etter lĂŠrerike podcaster med smarte folk som klarer Ă„ holde episodene korte. Helst under 15-25 minutter.

Synes mange har altfor lange episoder som virker lite forberedte med manglende respekt for lytterens tid. F.eks. Peter Warren-podcasten. Liker typen, men du verden sÄ mye tompreik og eviglange episoder.

1 Like

Noen “Real vision” episoder er bra, men ikke alle.

Litt ymse.