Jeg solgte på 159 men men
Ps. kom på, jeg har gitt bort aksjer til en venn, de ligger bare i skuffen hans
Det må komme nyheter som bekrefter forventningene. Ellers kan det gå fort ned igjen. Ordrene som er meldt er ikke i størrelsesorden til å kunne forsvare dagens prising.
Absolutt. Per nå er det ryktestorm og forventning som styrer prisingen. Selskapet har såvidt inntekter og taper penger, så her er det absolutt en betydelig nedside, dog også stor oppside. Typisk for risky aksjer, akkurat slik vi liker de
Om du er eksponert, hadde vært gøy om du holdt oss oppdatert på følelsene dine
Når de lanserte klokken var det flere børsmeldingen om levering til utvikling oppbygging av varelager osv… men vi har ikke sett slike fra noen mobil leverandør. Hva er så grunnen til at det spekuleres i at oneplus lanserer noe til uka?
Dette er absolutt et veddemål med stor nedside.
Spørsmålet i dette binære tilfellet er prosentvis sjanse for at de kommer inn i telefon.
Sist gang var de veldig nære å komme inn i telefon, men da var linsen for stor. Nå har de sammen med flere jobbet i minst ett år får å løse dette problemet. De er helt på oppløpssiden og kan faktisk i dag ha klar opplegget klar for produksjon, men dette er ikke 100 %. CEOs uttalelser med vi er i diskusjoner om i hvilken telefon og når, mener jeg gjør at de er godt over 50 %. I det siste har OnePlus annonsert at de skal bruke teknologi som vanskelig kan ses å være annet enn TLens, men heller ikke dette er 100 %. Jeg tror det må være rundt 90 % sikkert at de kommer i telefon i år.
Mitt tips er at første telefon de kommer i er OnePlus Nord 2 og at denne kommer en gang mellom juni og september.
Chartet ser jo helt sykt ut egentlig.
The OnePlus-Hasselblad partnership of USD 150 million will span over three years and it will help OnePlus develop new areas of smartphone imaging technology. These include a panoramic camera with a 140-degree field of view, T-lens technology for lightning-fast focus in the front-facing camera.
Hvordan kan det ikke være polight t lens??
Noen som vet hva grunnen til fallet idag er ?
One plus sa ikke ett ord om t lens.
Sikkert fordi folk forventet noe rundt OnePlus 9 lansering
Det er nok fordi den er steget alt for fort. Tåler ikke så godt motgang ennå.
Gikk inn på 241 selv idag, sur dag for min del men får satse på det kommer noe snacks snart og at den tar seg opp igjen
poLight ASA - Webcam launched with advanced TLens[®] autofocus function
En ny melding om T lens i en telefon nå, så kan det bli bra
poLight ASA - poLight received purchase order for web camera
poLight ASA - poLight received another purchase order for web camera product
poLight ASA - Board approval of the 2020 Annual Report
Merkelig at kursen dropper over 10kr dagen, til og med ved børsmeldingen idag…
Hvordan tror dere kursen vil være når Mai mnd er over ?
Maks 70kr