Ledelsen har jo guidet at det ikke kommer signifikante inntekter på lang tid, og da prises denne typen selskaper deretter.
Tendensene har vel vært de samme hele veien; innpass i nye produkter som blidgjør “fansen”, men som ikke bringer selskapet et eneste steg videre. Hvorfor skal den store forløsningen komme de neste par årene?
Det er gode poeng og vi må være ydmyg Det vi håper på er at de skal være en nøkkel in mot AR/VR segmentet som det satses så stort på
En annen ting er jo å komme på banen i smartphone igjen
Så nå skal man være ydmyk? Hva med tidligere når det var flere på forumet som ønsket å diskutere andre farer ved aksjen som blant annet du og flere andre angrep og vi fikk aldri ha en samtale med disse folka… ??
Jeg kan ikke huske å ha angrepet noen for å ha kritiske syn Om jeg har gjort det kan jeg ikke annet enn å beklage for det
Passer jo ganske bra at du ikke husker det. Jeg har lest flere kommentarer fra andre hvor dere har sammen forkastet deres kommentarer og straks kommet med påstander om andre motiver. Hvor vi andre da blir dratt inn i deres verden og begynner å tro på dere. Det er litt for sent å være ydmyk nå, det skulle man vært for lenge lenge siden.
Jeg har fulgt Polight-debatten på Shareville fra sidelinjen, og når man ser det utenfra, så er det som å se på en religiøs sekt der alle syn som ikke passer med sektens blir sablet ned. En ekstrem søken etter confirmation bias, og et enormt ekkokammer.
Ikke nok med det, når man nevner dette til Kraamz, så husker han ingenting om dette.
Høres ut som du har gått på en smell selv i poLight? Og nå skal du finne noen å legge skylda på? poLight har vært og er fortsatt et ekstremt populært selskap å diskutere. Da får du en haug ulike folk med alle ytterpunkt. Noen er ukritisk positiv og mange kan være veldig aktive. Men du har en god miks av folk der, som i alle andre selskap. Og de fleste er ganske balanserte og rasjonelle mtp både oppturer og nedturer. Men det du ofte kan se mest til er de ukritisk positive mot diverse troll som bare skal baisse. Sannheten er ofte et sted midt i mellom.
Der sa du det: “… mot diverse TROLL som bare skal BAISSE.” - Hvem er du som avgjør at de er “Troll” og at de “Baisser”. Jeg har sett disse kommentarene, og det meste har stemt. Men de har bare fått slike kommentarer som du kommer med nå etter seg, istedenfor å ta opp diskusjonen med dem om deres påstander. Latterlig, du klarer jo ikke å se ironien i din egen kommentar.
Haha, det er mottatt🫡 Så lenge man har en mening man kan backe med gode argumenter, så tenker jeg det er et greit utgangspunkt uansett om man er positivt eller negativt innstilt. Men det er jo litt kjedelig for en del. Ofte mer morsomt å bare slenge ut en kommentar for å litt reaksjoner.
Ja det stemmer jo veldig alle de hause kommentarene, uten noen grunnlag, kun håp og tro. Men de kommentarene var vell helt greie.
Har vel igjennom tiden argumentert imot endel innlegg men kan ikke huske å vert krass🤔
Dere for nå huske og se på dere selv som om dere har handlet helt riktig og ikke gjort feil i PLT-forum gjenge. Fortsett med den stolte holdningen…
Spør du meg har du vært alt for lite krass😆 Hadde aldri klart og holdt meg så høflig som deg mtp hvor mye fjas enkelte lirer av seg. Så creds til deg for det🙏
Syntes ikke ville haussekommentarer helt uten rot i virkeligheten er noe bedre heller @AmatorAksjoneren, bare så det er sagt. Og hvis det er noen trøst for deg er jeg kraftig i minus selv😉
Er en god årslønn i minus selv på 2 uker etter Ulti og PLT
Jeg har tjent en halv årslønn på PLT. Men er kraftig irritert ovenfor alle de andre som har tapt penger her på grunn av andres påståelighet i forumet.
Gratulerer Forskjell på å genuint ha troen og lure noen vil jeg si
Det er forskjell på å ha ekte tro og ikke være redd for andres kritiske kommentarer og faktisk møte kritiske kommentarer på en ydmyk måte, enn å ha usikker tro og derfor møte andres kommentarer ved å påstå at de er troll og at de baisser og dermed vinkle det til å angripe deres motiver istedenfor å faktisk være ydmyk og se at de har poenger.
Jeg har selv solgt mine aksjer og kommet med oppriktige kommentarer om tegn til at dette ikke går bra, da fikk jeg selv massiv angrep fordi jeg ikke eier aksjer og at jeg baisset og var et troll. Det jeg ønsket var at det var viktig å se farene også, men det ble på ingen måte mottatt på noen som helst måte, ble kun angrepet, Kraamz var en av dem. Men nå er det for sent… ikke for meg, men for andre aksjonærer. Nå skal det ganske mye til for at verdien øker igjen.