Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Linjene dine passet veldig godt til denne videoen. Bare guttestreker så klart, slik var det før i tiden også osv. i følge deg.

2 Likes

Problemet er ikke hvordan vi ser på innvandrere.
Problemet er bildet som du og dine medsammensvorne maler av oss som er i mot innvandring.
Godt illustrert av det tåpelige innlegget du nettopp la ut.

Men, om man tror at innvandringsmotstandere knapt klarer å styre seg om de ser en av annen etinisitet, og egentlig har lyst å ta livet av vedkommende, så lider man av vrangforestillinger.

Sannsynligheten er stor for at dere i deres eget ekkokammer egger hverandre opp til å gå løs på innvandringsmotstandere, slik at de får kjenne på sin “egen medisin”…

11 Likes

HAHAH sosialdemokratene har spredt fake news på lik linje med russiske trollkontoer…

6 Likes

Enhver som sverger til sosialisme som styringsform må lese dette, svært lærerikt: https://www.rights.no/2019/11/de-flyktet-fra-sverige-til-portugal/

1 Like

Og husk, de som elsker sosialisme vil hevde at alt som står på document, resett, HRS eller andre sider er rasistiske blogger og ikke verdt å høre på. Jeg har hørt det samme argumentet fra sosialister siden 90 tallet. Noen flere bør ta lærdom, noen flere bør ta innover seg at det vi driver på med ødelegger vårt samfunn. Det finnes ikke et land der sosialisme har ført til fremgang i noen land over tid. Siste land som imploderte under sosialistisk styre er Venezuela, husk sosialister vil hevde noe annet. Det er alt de gjør…du ser slike folk infiltrere det meste av samfunnet, se på SV, MDG, Rødt og AP, tror noen at det slike politikere er noen fremtid for en nasjon som Norge eller Vesten? Dere vet bedre…

1 Like

Både SV og RØDT har vel fremmet Venezuela som en bra sosialistisk stat!.

Og både AP og SV har vel gitt offisielle gaver til Kim Dynastiet…

2 Likes

Jeg vet dessverre så altfor mye. Når jeg leser det slike som fakenews skriver, jeg blir både redd og bekymret. Jeg våger nesten ikke å skrive det jeg gjør. Det er jo snart ikke lov lenger, §§ 185 må vekk, den overstyrer snart vår Grunnlov som garanterer vår ytringsfrihet. Fake?? se hva Twitter og Facebook gjør med ytringsfriheten vår? Eller bryr du deg ikke lenger?

4 Likes

SV og Rødt sendte forøvrig gratulasjonstelegram til Hugo Chavez og sosialisme da han vant president valget på slutten av 90-tallet. Det må aldri glemmes for nå har samme parti slettet gratulasjonen nå de så at sosialismen har ruinert hele Venezuela. Husk at dette er en nasjon med verdens største oljereserver utenfor egen kyst og hentet opp mer olje enn Norge. Nå finnes det knapt kvalifiserte folk lenger til å operere offshore plattformene fordi de som kan har evakuert fra Venezuela. De som blir igjen, vel sosialistene som fortsatt styrer bryr seg ikke om folks lidelser. Det er dessverre svært mange i Norge som tror sosialisme er fremtiden. Husk at dette er folk, som også skriver her på forumet, som er født med sølvskje i munnen. De fatter faktisk ikke noe…

…for å si det enkelt, mitt mål er å knuse folks oppfatning av at sosialisme er riktig vei. Slike folk må stoppes fordi sosialisme har aldri ført til at samfunn har blitt bedre, denne styringsformen fører ofte til nært beslektet kommunisme og planøkonomi. Jeg fatter ikke, jeg forstår ikke, at folk kan stemme sosialistisk. Det eneste jeg kan forstå at det er ren uvitenhet eller at stemmer går i arv innad i familien. Hvem som er ved sine fulle fem kan stemme på AP og Støre? Det finnes altfor mange pr idag, de må være uvitende. Han løy om kontakt med Hamas, han løy om svart arbeid og fortiden til rikdom med Jøtul?? Det er bra de fleste lever i uvitenhet, men egentlig ikke. Slike parti kan ikke stemmes på.

3 Likes

Det som skremmer meg er at sosialistene nå prøver å begrense folks bevegelsesfrihet.

Først skal biler skattes ihjel ( nei alle har ikke råd til Elbiler). Så skal flyreiser i stor grad forbys.

Og alternativene “kollektivt og Tog” er ikke en løsning som dekker opp i frafallet av mobilitet.

6 Likes

Du ser slike som Fakenews og det innlegget han skrev tidligere om ‘hatet’ sitt. Det bekymrer meg virkelig. Hvor står slike som han hvis det brenner under føttene hans? Jeg ville aldri hatt en slik person i skyttergraven, ingen kan stole på hva slike faktisk gjør. De har jo ingen lojalitet til eget land. De vil nekte, men det som skrives bekrefter alt for meg. Deres lojalitet ligger et helt annet sted.

4 Likes

Du vet hva de sier, Strong menn create good times, Good times creates weak menn, weak menn creates hard times, hard times create strong menn.

Vi er på vei ut av en historisk sterk periode. Så nå er det alle de svake med dårlige ideer som får herje. Fordelen er at ingen av dem ville stått i skyttergraven fordi de er for veike til å tørre å forsvare landet. Som betyr at de ikke er en trussel skulle dritten treffe vifta :smiley:

6 Likes

Det neste 10 året vil definere alt vi står for. Fake news er en parantes. Han er en nobody ingen kan lytte til lenger når de forstår. Jeg tror dessverre ikke det går seg til, Egypt var kristent, Libanon var kristent, nå er begge nasjoner muslimsk. De tillot islam inn i sitt land og nå er det vanskelig for alle. Vi har tillatt islam, en fiende av alt vi står for, å ha svært stor innflytelse i vårt land. Det kommer mer og slike som fakenews støtter denne utviklingen fordi galninger som han mener alt er vår feil. Alt slike skriver støtter islams inntog i Europa. Vi tror alt går seg til :slight_smile: tenk om verden var så enkel, fake news støtter det som kommer…har sett for mye av sosialisters skaperverk, de kan en ting og det er å ødelegge.

2 Likes

Noen som har røyket litt for mye i natt?

Diskuter sak uten å gå personlig pleier å hjelpe for et godt debatt klima.

1 Like

Husk, jeg vet akkurat hvordan du vil svare. Du er en åpen bok for meg fake, som du svarer nå er akkurat som forventet. Jeg holdt på å skrive hvordan du ville svare :slight_smile: Det er jo du som går på person, ser du ikke det selv :slight_smile: Jeg venter på neste forutsigbare svar, husk?? aldri innrøm noe som helst, du er jo sosialist på din hals :slight_smile:

3 Likes

Jeg har drevet på med denne diskusjonen i over 20 år fake…du tror du er overlegen og vet bedre. Selvsagt, du er akkurat slik jeg erfarer sosialister er. Dere er latterlige, men dere styrer dessverre for mye av verden vi lever i…

1 Like

Kom med neste fornærmede forslag om hvor idiotisk jeg er, jeg vet jo ingenting. Du har svarene og jeg skal egentlig ikke uttale meg. Neste fornærmelse takk, jeg tar imot :slight_smile:

1 Like

Det du har fått i deg har jeg også lyst til å prøve.

Du trenger ikke å få i deg noe som helst. Den verden du lever i eksisterer i sosialist hoder, dere ødelegger vesten. Når noen påpeker det går dere på personangrep. Det finnes ingenting jeg kan si, husk at slike som deg foraktet Churchill på 30 tallet før de forstod at sosialisten Hitler kom til å ødelegge verden?? Selvsagt tror ikke du at Hitler var sosialist, det ødelegger ditt verdensbildet. Men selv du mener Churchill var en helt eller? Hitler ledet det tyske Arbeiderpartiet, nært beslektet med Löfens Socialdemokrati og AP’s Nygaardsvold i Norge i 1939? Samarbeid med nazistene var budskapet fra Skandinavias Arbeiderparti?? Å. gud, jeg skal jo ikke ødelegge ditt drømmebildet av ex nazister i Skandinavia? Du tror jo at alle sosialister er verdens frelsere…nye personangrep ventes fra de uvitende :slight_smile:

1 Like

En eller annen faens gang må slike som du fake news våkne å se hva du står ovenfor. Jeg er ikke fienden, du må selv forstå at vi faktisk står på samme side. Du må slutte å forsvare islam, det finnes ingen fremtid for deg heller hvis islam tar over. Ta dette til deg, jeg er en forsvarer av ytringsfrihet og demokrati, det betyr alt. Svarer du mot dette kommer jeg til å kjempe mot slike som deg så lenge jeg lever.

2 Likes

Jaja. Lever godt med meningsmålingene fortiden. I følge dem er jeg heldigvis ikke alene :laughing::laughing::laughing:

Anbefaler deg til å ta en tur ut i frisk luft. Pleier å være godt for sjelen. Har lyst til å anbefale deg en real sopptur for å få nye perspektiver i livet, men usikker på hvor “innafor” en slik anbefaling er på dette forum :thinking::wink::hugs:

Fred være med deg. :heartbeat:

Ps: Mer redd sinte hvite menn en Islam. Spesielt de som er i 30 årene :wink:

1 Like