Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Det vil gjelde alle som ikke har opphold. Dvs alle som er her på visum må hjem

Unntatt klimareligionen.

Sa du klima?

Har ikke hørt snakk om klima på flere uker heldigvis

Nei, det har aldri vært så stille fra dem som nå.

Gleder meg til corona-driten er over. Da tipper jeg folk er drittlei av denne hysteriske dommedagssekten.

Hehe nå er det nesten sånn “Dette er sykt bra for klima, bare ikke si noe så fortsetter det sikkert sånn” :stuck_out_tongue:

Når media fremsnakker Sylvi Listhaug, da er vi inne i en ny tid!

’‘Sylvi Listhaug får svært gode skottsmål frå mange av dei andre partia. Fleire seier at dei nok var usikre på kva rolle ho ville ta, men at ho har vist seg som løysingsorientert og med eit sterkt sosialt engasjement.’'

3 Likes

Så lenge hun holder seg unna populisme er hun sikkert en grei politiker :slight_smile: Det er utsagnene hun kommer med til media og PR stuntene som folk klikker over. Hun var instrumentell i å skape et dårlig politisk klima i Norge i sin tid, men om hun nå tar det litt mer rolig og jobber i stedet for å trigge folk så blir det nok greit. Men hvis hun begynner med populisme-greiene sine igjen er det rett ut.

Hvis ikke Solheim er helt ferdig i politikken etter dette…

https://www.nettavisen.no/okonomi/erik-solheim-slaktes-etter-korona-tweet--dette-er-sykt/3423939107.html

3 Likes

De grønne kommunistene viser sitt sanne ansikt!

1 Like

Hæ? Det er jo objektivt sant at coronaviruset er bra for klima. Om man ikke tror på menneskeskapt klimaendring skjønner jeg helt klart at dette er støtende, men det er en positiv ting i all jævelskapen som skjer nå at våre utslipp blir såpass redusert. Skulle man ønske at det skjedde på denne måten? Nei selvsagt ikke. De som er klimaaktivister og verdsetter klimatiltak over alt på jord vil selvfølgelig være fornøyd nå. De vil jo allerede ofre mye for å se utslippskutt mye lavere enn det vi ser nå.

Spørsmålet mitt er: Hvor mange flere i Kina overlever når lokal forurensning stopper opp. Og ellers i verden? Regner med at det er flere enn de som har dødd av corona til nå ihvertfall.

1 Like

Dette kommer til å føre til en økning i utslipp på sikt. Bare sånn at du også får med deg det.

Sikkert, men vil sette ting litt i perspektiv. Reduksjon av dødsfall fra forurensning tror jeg er høyere enn de som dør av corona så lenge dette fortsetter. Ikke i Norge da, men totalt for verden.

Spennende betrakting. Hvilke tall har du lagt til grunn for den vurderingen?

Hvordan da?

Økt produksjon for å ta igjen etterslep. Grønne alternativer blir ulønnsomme. Nye prioriteringer. Osv

Er skrevet mye om det rundtom.

2 Likes

Det er jo ikke mange av de grønne tiltakene som er lønnsomme i dag uten subsidiert støtte, den støtten tror jeg det vil bli lite av i tiden fremover.

1 Like

Nei de mangler jo fritidsklubber å kjeder seg… så da er det greit å jage folk med kniv og sånt…

4 Likes

Skyt dem… seriøst. Det er unntakstilstand, søppelmennesker som utnytter en slik situasjon til å eskalere faenskapen sin kan vi gjøre kort prosess med.

3 Likes

Slutt med dehumanisering. Ekkelt å lese voksne folk som oppfordrer til folkemord for å beskytte sine egne følelser. Målet er at disse kidsa og familiene deres skal få det bedre så de ikke trenger å søke til gjengmiljøet, ikke massedrap.

1 Like

Hvordan forsvarer du de som tenner på kirker i en sånn tid? Spent på sosioanalysen din av det.

3 Likes