Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Du får oppdatere wikipedia-artikkelen da, siden den tydeligvis er helt feil :slight_smile: Black Lives Matter (BLM) is a decentralized movement in the United States advocating for non-violent civil disobedience in protest against incidents of police brutality and all racially motivated violence against African-American people.

@Martins BLM er et politisk parti og på hjemmesiden deres står det at de har som overordnet mål å bekjempe hvit overherredømme.

#BlackLivesMatter was founded in 2013 in response to the acquittal of Trayvon Martin’s murderer. Black Lives Matter Foundation, Inc is a global organization in the US, UK, and Canada, whose mission is to eradicate white supremacy…”

1 Like

Den reflekterer ikke det BLM sier selv.

mao…helt “normal” atferd?

“Det er også gjennomført rettspsykiatriske undersøkelser av Ahmed, men det ble konkludert med at han ikke har en alvorlig psykisk lidelse…”

Samme som Breivik det. De burde nok skrevet strafferettslig tilregnelig i stedet.

Står utfyllende om de rettspsykiatriske funnene her:

ok,hva enn han var,så fikk han livstid…som i sverige er…på norsk “forvaring”(for alltid)?

“Så lenge det er pust i meij…”


Ja,det er lov å drømme…

Frankrikes gjør det forbudt å fyre for kråkene

Snakk om overformynderi.
Galskapen bare fortsetter…

2 Likes

Man kan si hva man vil om han her. Men jeg er skremt hvor lite oppmerksomhet denne saken har fått fra Mainstream media.

5 Likes

Husker jeg forsøkte å få media til å skrive om dette for en del år siden (sendte noe informasjon til en rekke redaktører, mediahus osv), men det var stor berøringsangst. Nå dekker jo heldigvis Resett o.l. slike viktige samfunnsproblemer. Mainstream Media er søppel.

6 Likes

Gammel twittermelding fra en av de flotte rasisme-forkjemper som var med på å grunnlegge BLM i Toronto:

A social media post has resurfaced from a Black Lives Matter Toronto co-founder in which she apparently argues that white people are “sub-human” and are “recessive genetic defects.”

3 Likes

Sier litt om splittelsen i USA når de federale myndighetene setter opp et gjerde rundt tinghuset i Portland, og byen gir dem dagbøter ($500 pr. 15 minutter).

2 Likes

https://www.nettavisen.no/nyheter/a-bo-pa-holmlia-er-som-a-bo-pa-den-marokkanske-landsbygda/3423998836.html

2 Likes

Defining Overfat and what it is:

  • How do we measure this, why does it matter
  • How excess abdominal fat is an imbalanced metabolic state and impairs health
  • The importance of healthy body-fat for good immune function and protection from infections, bacteria and microbes
  • The difference between health fat and sick fat
  • His research into defining overfat and the studies he has published in recent years
  • More than 80% of the world’s population are overfat. 91% in the USA. How this contributes to the number of Covid cases.
  • Covid-19 and co-morbidities – compromised immune system
  • Why revamping our terminology is important; defining overfat – not talking about weight – this is an important distinction to make
  • Why early diagnosis of disease is important.
  • How do we change the narrative?
  • Waist to hip ratio is the best way to determine if you are over fat
  • Taking responsibility for your health, aging well, continuing to improve
  • It’s not always easy – but it’s worth it. Keeping it simple

Lett for de med gode jobber og høy lønn å «flykte» til andre bydeler.
Men tenker de selv over konsekvensen for de som ikke har samme mulighet når de går til stemmeurnen?

4 Likes
1 Like

Som etterkommer av en norsk slavefamilie påberoper jeg retten min til økonomisk oppreising i form av gratis husly, mat, drikke og tilgivelse for mitt studielån på 300.000 kr og en fast månedlig borgerlønn. :smiley:

2 Likes

Hausten 1730 kjøpte Holberg éin aksje for 600 Riksdaler i Vestindisk-Guineisk Kompagni (1671–1754), men alt året etter selde han aksjen. Denne vesle eittårige aksjeposten i Holbergs 70 år lange liv er grunnlaget for myten om Holberg som slavehandlar, ein myte som til og med sindige debattantar dei siste dagane ukritisk har slått stort opp i norske aviser og media.

2 Likes

2020 er allerede hinsides all fornuft føler jeg. Svart er hvitt, krig er fred, fuck fakta.
Det kjipe med det, er at det er igjen 9.5 år av dette tiåret frem til 2030.

Ingenting vil være normalt i årene fremover. Alle hemninger er allerede kastet på havet. Vi skal indoktrineres, uansett pris.

4 Likes