Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Bare å gå inn med tåregass, tazere, køller og skytevåpen, og slå knallhardt og brutalt ned på sånne undermennesker som gjør dette.

3 Likes

De tester nå det norske samfunnet,-nå gjelder det bare å ikke å bli veik for dårlig PR og la bydeler her hjemme bli ofret for politisk korrekthet!

2 Likes

Skulle gjort det med han i klassen min som er blitt siv ing nå, men kastet stein på biler på motorveien en gang som ungdom. Det hadde virkelig gjort verden til et bedre sted å straffe han hardt da, spesielt fysisk, eller hva Oilimp? :stuck_out_tongue:

Løsningene her er mer kompliserte enn hardt mot hardt, spesielt mot barn.

4 Likes

Drapsforsøk bør slås ned på, enten man er ungdom eller voksen.

Som regel starter slike problemer i hjemmet.

3 Likes

Jeg mener din holdning til denslags er naiv på grensen til farlig.
Om en eller flere utøver vold, spesielt mot svake i samfunnet, eller politi/ brannvesen/ambulansepersonell, så skal det slås knallhardt ned på, om de er 15 eller 19 år gamle.
En tokilos stein i hodet på f.eks en politimann er like potensielt dødelig uavhengig av alder på den kriminelle.
Da hjelper det ikke med forståelse, flere ungdomsklubber, rosetog og naivitet.

3 Likes

Demokrater :slight_smile:

https://www.nettavisen.no/nyheter/sender-nakenbilder-gratis-til-de-som-stemmer-pa-joe-biden/3424028230.html

AP snart med fotfeste under 20?

4 Likes

Til og med basket ball seerene er drittlei BLM…

image

(Går det an å lese noe utav dette på hvem som vinner i årets valg tro? :thinking:)

3 Likes

Silent Majority…

3 Likes

Hvem skulle trodd at fansen blir lei av å bli kalt rasister? Spesielt av en gjeng mangemillionærer, der 80% er afroamerikanere? :joy:

4 Likes

1 Like

Macron rydder iblandt sine “nye landsmenn”,-andre land følger etter :smiley: :+1:

2 Likes

Er denne tråden for generell politikk eller bare islamofobi og sinne mot BLM? Greit nok å diskutere det, men dette blir veldig ensidig…

4 Likes

Generelt er innlegg om politikk velkomne. Har du noe du vil bidra med eller vil du bare poengtere misnøye?

6 Likes

Blir diskusjoner mellom litt høyre og veldig høyre det meste av tiden her.

Hovedholdningene er vel:

  • Ungdomskriminelle innvandrere er et veldig viktig problem i Norge
  • Innvandringen i Norge er for høy
  • Venstresiden står sterkt i Norge og er viktig å holde øye med
  • Sosiologi er bortkastet/fungerer ikke
  • Resett og Document er verdt å lese
  • Islam er farligere enn høyreekstremisme i Norge
  • BLM og Antifa er dumt/farlig
  • Trump er ikke så ille som folk skal ha det til
  • MDG er noe herk, og de er gale
  • AP er noe herk, og de er gale
  • Aldri aksepter at man tar feil

Tror det er dette forumet(de som er aktive i tråden) mener totalt sett.
Om man kommenterer noe på tvers av en av disse blir det dårlig stemning, da minimum noen få har sterke meninger rundt punktet her inne. Har vel hatt diskusjoner om samtlige av disse opp igjennom.

Sikkert flere som er uenige med meg i at nesten alle her er et eller annet sted på høyre-siden, men jo lengre man står ut til høyre, jo mer sosialistisk ser en vanlig høyre-velger ut.

Og mye twitterkultur som dras inn hit med lite faglig og mye meninger, blir krasj når de som er vant til sånn prat møter de som ikke er vant til sånt her inne.

13 Likes

Haha, bra oppsummering! Kjenner meg igjen i alt her jeg, ikke redd for å innrømme det :laughing:

7 Likes

Jeg er enig i det meste, men ikke søren om jeg aksepterer at jeg ikke aksepterer at jeg tar feil!..

1 Like

Folk her inne setter frihet og ansvar for individet høyt:)

At noen kobler det til noe negativt får stå på deres regning. Når det gjelder politikk, er vi alle enige om at vi ønsker en verden som er best mulig for flest mulig. Vi er bare uenige i hvordan vi kommer oss til utopia :wink:

4 Likes

Du glemte at en å annen naiv ap/sv velger som mener svenske tilstander ikke finnes og at resten har feil

6 Likes

Hehe Evil, det går under punktet:

:kissing_heart: