Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Da har du tydelig missforstått hva jeg skrev :slight_smile:

1 Like

Hvem tror vi vinner valget i USA etter at alle stemmene er talt opp?

  • Biden
  • Trump

0 stemmegivere

Følt meg ganske sikker på Trump lenge. Men mistet veldig troen i det siste. Kan vi stole på målingene er det jo done deal for lengst.

Jeg tror målingene er massivt feil.

ting som dette avslører jo det ganske tydelig.

The silent majority stemmer med lommeboka, og den ligger ikke hos BLM, antifa, demokratene eller Biden.

3 Likes

Husker godt i 2016,da både Brexit og til slutt valget i USA ble tonet ned og nevnt som “liten sannsynlighet” for både utfallene vi sitter med i etterkant,-En kan lure på hvem som faktisk driver med dette “Fake News” greiene… :thinking:

Hadde vært mer interessert i hvem folk håper vinner, evt. ville stemt på.

det svaret får du om…

https://www.timeanddate.com/countdown/election?p0=263&iso=20201103T00&msg=2020%20US%20Presidential%20Election

Det er viktigt å stå mot visse krefter der ute,-vi vil simpelten ikke ha det her :wink:

https://www.nettavisen.no/nyheter/hijab-tvang-til-nye-hoyder-i-iran/3424027818.html

1 Like

Min mening om MDG og AP og “venstresiden” er mye mer flatterende enn min mening om Rødt og de som stemmer på dem :slight_smile:

fra grønn bølge til “politisk” bølge…?

begynner Kampen mot Oljesektoren for fullt inn i 2020-tallet?

Det snakkes så mye om “hva om hvis Biden blir president”,-EU holder nok CO2 avgiftskortet tett til brystet enn så lenge…

Krisepakke nei fra Trump. Hva slags spill er det?

Han skal ordne større krisepakke etter valget :wink:

Forhåpentligvis er det kun han som trenger den krisepakken etter å ha tapt valget. Og skjer det er det nok mye møkk som flyter opp i vanndammen.

Han stopper forhandlingene nå for å tyne de som trenger penger til å stemme på ham i den tro at Biden ikke vil dele ut penger rundhåndet.

1 Like

Sjekk bildevalg av VG…

Skal si hun var blid! Han ser litt sur ut. La oss stemme på hun blide :wink:

2 Likes

image image

Sånn presenterer de seg selv med bilde på Twitter :stuck_out_tongue: Samme greia? :stuck_out_tongue:

Nei, der ser han statsmannsaktig ut. Hun er nokså lik ja. Men over her ser han ikke statsmannsaktig ut, men ser usikker og tvilende ut. Forskjellsbehandling!

Ser noe her inne på NBA? Jeg skjønner at de fleste er leig av BLM og alt det der også i USA. De er leig av at mangemillionærer lizm bryr seg, men akkurat her gjelder det at Lakers er stor favoritt til de grader, det er så lite spennende å se på så why? + det er i the bubble, samt flere andre basketball faktorer ikke politiske faktorer

Ser samme tendens i NFL. Er det like lite spennende der?

Flere skitne triks :roll_eyes: