Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Merkelig, når man går inn på VG og NRK sine nettsider, finner man ingenting. Du vet hvor store overskrifter de bruker om det er noe negativt å si om Trump ikke sant? Å gjemme bort en slik nyhet i en notis er ikke normalt. Jeg sjekket også Aftenposten og Nettavisen. Ingenting synlig der heller.

Her er BBC Home

VG er bare søppel. DB også.

3 Likes

Maskebruk on point…

Rolness ruler! Han løper jo i sirkel rundt resten av den hjernedøde, hjernevaskede PK media…

5 Likes

Nåde den som gleder seg over godvær her på berget, da kommer MDG og dreper gleden

4 Likes

vent til covid 19 en gang skulle “forsvinne”,-da kommer global oppvarming sterkt tilbake…men denne gangen uten Greta…de trenger en ny “drittungen mot politikere” som maskot :sweat:

Jeg kan stadig ikke fatte og begripe av 4 av 10 enda kan tenke seg å stemme på “Mango Mussolini”…

Det er nok fordi du ikke bor i USA og aner hvilke utfordringer de møter til daglig:)

Jeg forstår ikke hvordan noen kan stemme på SV, MGD eller Rødt heller, men respekterer og godtar det.

Slike holdninger er det som gjorde at Trump vant sist.

5 Likes

Jeg kan forstå SV, MDG og Rødt. Men nå har de levd i 4 år med gærningen uten at ting har blitt bedre.

Det burde kanskje si deg noe om hva folk syntes om alternativet…

Det er mye galskap på den “tolerante” venstresiden i USA nå, på samme måte som mange mener det er galskap på høyresiden.

Når politiet blir angrepet med skytevåpen, og de forsvarer seg, ender byen opp med å bli forsøkt brent ned dagen etterpå av opptøyere.

Folk flest liker ikke slikt.

4 Likes

Slapp av @anon99163478, agent Orange går mot det største tapet en sittende president noengang har hatt, hvis meningsmålingene stemmer :sweat_smile:

(Incoming fake news fra venstresiden)

Slapper av når han har tapt og erkjent nederlaget. Tar ingenting på forskudd.

Men har han blitt mer oransje siden sist?

1 Like

Du får vedde noen tusen på at Trump vinner, så får du et win-win scenario :stuck_out_tongue:

Må være ganske bra odds på Trump nå? Hvis meningsmålingene stemmer blir det jo landslide tap…

Oddsen er ganske lik som sist. Såe man skal vel ikke stole for mye på meningsmålingene enda

Interessant!

In other news, ikke at jeg tror det betyr noe for velgerne til Trump men Biden supporterne leser nok NJM som for første gang i historien har advart mot å stemme på Trump :thinking:

1 Like

Idag har demokratene lært meg at “seksuell preferanse” er utdatert og støtende.

1 Like

Jeg må innrømme at jeg godtet meg litt over det fine sparket gitt til Tajik når jeg leste avsluttningen på dette debattinlegget

2 Likes

Tvilende til hva som fortjener en stemme for å få dette landet back on track, altså så få slutt på denne overgjærede bolledeigen av en offentlig pengebruk / offentlig sektor.

Aldri hatt troen på FrP, men trodde vel at om noen skulle klare å redusere det offentlige byråkratiet (men ikke pengebruken) så var det dem, og Høyre. Det ser ikke ut som den hypotesen holdt vann.

The proof of the pudding is in the eating. og Høyre har derfor tapt min stemme.

Til poenget:
Vurderer SP ved neste valg. Og en podcast var alt som skulle til at jeg nå er bestemt.

3 Likes

Jeg forstår godt hva du mener.

1 Like