Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Media i 2016 gikk på Trump sine saker 24/7, negativt eller positivt, de snakket nesten bare om Trump. Det at de nå tar mer innover seg hvilken makt de selv besitter i å velge hva som får oppmerksomhet tror jeg fører til at Biden vinner, blant annet selvsagt.

2 Likes

Det ligger an til 65%(!!) oppslutning, som visstnok er mye(!!). Det er vel ingen tvil om at det må bli enklere å stemme infremtiden…

Personlig håper jeg Biden vinner selvsagt, for en løgner av Trumps dimensjoner er ingen tjent med som Amerikas president, men jeg tror dessverre Trump vinner likevel nettopp fordi meningsmålinger osv gjør at det virker som Biden vinner.

Ben prater litt om Philly saken. Var vist en god kjenning av politiet han som ble skutt ja.

2 Likes

Den farligste jobben i Frankrike…, prest

:us:M A G A 2 0 2 0 :us:

2 Likes

Jeg syntes det der var ganske morsomt stunt :smiley:
En stundt så kjørte en gravferd bil etter også med en tekst som ikke var dirkte harris vennlig :stuck_out_tongue:

1 Like
1 Like

Noen har lest hele?
Er dette som en edorsement å regne, eller meningsytring av en ensom ulv?

Ser ut til at folk stemmer på kandidaten som er anti-lockdown. Utrolig at Biden trodde at det var lurt å gå til valg på å knuse arbeidsplasser og stenge befolkningen inne. Ser ut til at det blir rekordhøy deltakelse i dette valget. Tidligere valg har mange velgere følt at det som skjer ikke angår dem, men i år så mister de jobben og blir buret inne hvis de ikke stemmer på Trump.

6 Likes

…og propagandaen fortsetter :sweat_smile:

…Uff da :sweat_smile:

image

Haha, fin liten overdrivelse for å skade Trump litt last minute. Ser jo på filmen det var ikke Trumperen sin feil, den andre bilen er tydelig på feil kjørefelt og Trump trucken presser den tilbake på plass. Om den virkelig hadde behov får å skifte felt kunne den slakket ned og gått inn bak.

1 Like

betydelig forskjell i anntall seere…kan dette være en indikasjon på hvem som vinner valget? :wink:

image

NRK hadde Kamala tale i Georgia, jeg ville se den ett annet sted. Overraskende vanskelig. Tydeligvis ikke mye på YouTube. Men Fox er flinke å dele Biden også.

At vi liksom tror det er 50/50 ute å går, begynner å avsløre seg selv nå…
Selv med msm, for andre gang, og igjennom 4 år sammenhengende, uten effekt, så burde folk se tegninga. Stikkord er burde.

Jeg tar upolert og effekt, fremfor polert og effektløs, hver eneste dag alltid.
Sa jeg alltid? Jeg mente alltid, som i always, hele tiden, non stop.

3 Likes

Håper kommentaren var en spøk.