Jeg forstår ikke helt hvorfor du har fått disse inntrykkene. Mulig jeg har vært utydelig, men at mange bestrider valget tenker jeg hele tiden har vært åpenbart.
Spørsmålet har vært hvordan valget kan bestrides. Der har jeg heller aldri tatt til orde for at ikke rettslige midler kan benyttes, men jeg har vært kritisk til mye av det som ble fremstilt som vinnende bevis. Så langt har rettssystemet konkludert i tråd med mine antakelser/vurderinger av de konkrete “bevis” jeg har sett, men det betyr ikke at jeg utelukker muligheten for at noe annet kan dukke opp. Jeg bare finner det ekstremt usannsynlig ut fra hva jeg ser.
Når det gjelder det å politisk/formalistisk tvinge gjennom annullering av valget, så tror jeg faktisk jeg var den første i denne tråden som viste til denne muligheten:
Det er riktig at jeg oppfattet den som teoretisk og jeg ville ikke trodd at republikanerne ville forsøke det. Tror fremdeles ikke det kommer til å skje, men om det gjør det uten at rettssystemet har konkludert med at Biden-seieren var svindel, så ville det etter min oppfatning være en fallitterklæring for USA som demokrati.
Oppfatter at vi er enige om dette.