Den var veldig bra. Så spørs det hvor lenge Mr Luca har kontoen sin da
Not to worry, Trump fans er visstnok helt ufarlige
Alle Trump fans er helt like.
Se gjerne hele. Jeg er ikke ferdig. Jeg bare syntes det kunne være interresant å dele før jeg fortsetter.
Er du uinteressert, så se uansett fra 8:00 til 10:30 minutter.
Pelosi prøvde seg på et militærkupp. Ja, les det igjen. Og igjen. Og igjen.
Det er ikke jeg som sier dette. Det er new york times.
Ps: Sammenhengen blir bedre hvis du ser fra starten av…har bare kommet til 10:40 selv.
PPS: Skal jeg gjette på hvorfor crazy Pelosi is going nuts, så vedder jeg på det er fordi pc’n hennes visstnok ble stjålet under «det verste angrepet på et demokrati som verden har sett siden tidenes morgen»
Kan det være mye spennende der mon tro?
Edit: Nå har jeg sett hele. Anbefaler du gjør det samme.
Er ikke dette oppfordring til vold? Spesielt at dette ikke blir sensurert?
Hvis du virkelig opplever dette:
Så må du nesten jobbe litt med dette:
Trump gjorde en del bra og mye dårlig, men først og fremst en personlighet som for folk flest ikke hører hjemme i politikken og som øverste representant for USA. Jeg har ingen utfordringer med å se at han ikke er egnet, men den tydelige sensuren og vinklingen i media er stygg. Selv om vi nå vil få vinklet alt Biden sier etter beste og mest positive side i kontrast til de ytringer Trump har gjort, er jeg spent på resultater av det nye styret i svart og hvitt.
stygg den der
Twitter har stengt Trump for alltid, men det finnes andre som vil få en økonomisk vekst. Finnes det noen som er børsnotert?
Dette er ikke politikk, men investering. Det lønner seg å melke kua.
Brikkene begynner å falle på plass.
Om det blir bevist at ANTIFA infiltrerte demonstrasjonen, og initierte innbrudd og vold, hva tror dere resultatet blir da?
Jeg håper egentlig at både Demokratene og Republikanerene fragmenteres, slik at man får et litt videre politisk spekter, og man faktisk kan få flere valg enn pest og kolera.
Hvem som burde blitt ny president?
Kanskje Tulsi Gabbard?
Hun stilte jo som presidentkandidat for Demokratene, men Hillary stemplet henne som en “russian asset”…
Egentlig ganske besynderlig hvor god kjennskap Hillary har til russiske etterretningsoperasjoner… Og enda en grunn til at jeg ikke kan fordra henne.
Crackdown på sosiale media som ikke har moderering (Pro tip før man klager over rett til free speech osv: du skriver det på det et moderert forum, hvor den slags hadde gitt lynrask ban)
Et lite innsyn hos en helt vanlig Trumpsupporter. Stikkord: stjålet valg, revolusjon som under borgerkrigen i 1776. @Jcp jeg sa jo det kom til å bli borgerkrig… Jeg skjønte bare ikke at markedene kom til å knuse gjennom all time high samtidig som Capitol Building i DC ble tatt over av væpnede revolusjonister
Hva gjør man hvis barnet feks blir påvirket av noe eller noen som i din verden er helt katastrofe, feks av en tilsynelatende allright type/tanke som bruker karisma, kjærlighet og manipulasjon til å endre den du er glad i. Du forsøker å snakke fornuft til barnet ditt men blir snakket i mot om at du er teit, ikke skjønner og skal holde deg unna. Du sitter og ser på at barnet ditt endrer seg litt etter litt, du ser konturene av hvilken vei det går, men du kommer ikke gjennom med råd eller veiledning fordi personen eller gruppen hun omgås er for dominerende. La oss si barnet er 17 år så hen er litt voksen. Du ser at barnet trolig er på vei ett sted det er vanskelig og kanskje umulig å komme ut av. Er det du som har feil? Du klarer ikke snakke barnet ditt fra det, men du kan gjøre flere ting som setter en stopper for det, men hen kan hate deg for alltid. Ønsker du å være en passiv forelder som skal forsøke å forstå og uansett være glad i vedkommende og valgene barnet tar, eller gjør du det du mener er rett som kan resultere i at du mister hen for alltid? “Sensurerer” du ved å henvende deg til roten av ondskap og forteller at du viser deg ikke her noe mer og hvis du gjør så får det konsekvenser. Mobiliserer du med alle de andre barnet er glad i for å forsøke å få hen vekk, om du så må betale dyrt for dette? Eller står du i ro og ser på noe du elsker over alt forvitre og dø fordi man er selv herre over egen kropp og sinn?
En ideologisk forestilling om at USA skulle være vår demokratiske ledestjerne burde falle på sin egen urimelighet.
Viste ikke at så mange foraktet Twitter
Twitter er en pøl av hat og forakt, skriver Rolness.
En historisk paralell til den moderne “no-platformingen”:
De hentet radioene | Helgeland Museum
Klarte ikke å fikse linken din. NRK liker ikke å bli linket til…
Artikkelen fremstår mer eller mindre som et intervju med Betsy, som sier dette:
Betsy Green sier hun ikke støtter verken høyreekstremister eller de som gjør hærverk.
– Det er galt å ødelegge ting og være voldelig. Men 99 prosent av demonstrantene var ikke det.
– Jeg tror også det var planlagt at politiet skulle slippe inn demonstrantene fordi de ønsket å lage en scene som skader Trump.
Samtidig klarer NRK å flette inn dette på en måte som gjør at denne informasjonen ser ut til å komme fra Betsy:
Planla i detalj på nettet
Selve stormingen av kongressbygningen var nøye planlagt på ulike chatteplattformer på nettet. Planleggingen skal ha begynt på Facebook like etter presidentvalget, men da flere innlegg ble slettet, flyttet demonstrantene seg over til andre plattformer med emneknaggen #stopthesteal.
- Les også: Se meldingene Trump sendte til tilhengerne: «Vi ses i DC»
- Les også: «Mannen på trappen» og «kvinnen i bilen» møttes igjen
De hjalp hverandre blant annet med å komme hovedstaden med våpen og fikk tips om hvilke redskaper som kunne brukes til å bryte opp dører og knuse vinduer, ifølge New York Times.
Blant dem som ledet an, var flere kjente høyreekstremister og tilhengere av det konspirasjonsteoretiske QAnon-nettverket som blant annet mener et pedofilt nettverk styrer USA.