Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Felte en liten tåre, før jeg la inn en bestilling. Drikker ikke kaffe, men kommer noe black rifle company kaffe under juletreet iår :stuck_out_tongue:

Blir ikke mer amerikansk enn det der!
Og jeg er så politisk ukorrekt at partiflyerne hopper UT av postkassen min av seg sjøl :rofl:

1 Like

NRK lager Fake news med vilje for å manipulere 1. Gangs velgere til å stemme Senterpartiet.

1 Like

Noen som vet hvor mange stemmer Demokratene trenger i Oslo for å få inn en kandidat ?
Tipper mange er lei av Frp (Siv). Hun er for veik.

Elevene har selv har gått ut og sagt at de ser det som lærerikt og og helt uproblematisk. Det hele i regi av et program som ofte brukes i undervisningsøyemed som vil lage et program om å være kritisk til det man leser.

Storm i et vannglass virker som den rette betegnelsen på det der.

4 Likes

Dave Chappelle har tatt et oppgjør med den hysteriske venstrevridde krenkekulturen som preger media og politikken.

Det liker ikke media.

5 Likes

Morsomme var at den lå på 0%, så kom 99% audicende. så steg Tomato litt etter ltitt. Var 16% før idag.

virker ikke som proffene tørr å kjøre agenda lengre. de har tapt.

2 Likes

At ungdommen skulle lære seg å stille kritiske spørsmål til autoriteter, er nok ikke ønskelig fra politikernes side.

Statsministeren rettet sin kritikk mot NRK, ikke elevene som var offer i saken.

Ja, og poenget mitt er at hun blåser det ut av proposjoner når «ofrene» selv uttaler at det var lærerikt og uproblematisk.

Den moralske høye hesten virker litt hul.

1 Like

Det er valg. Logisk nok så er alle utspill for tiden mest desperasjon.

Godt å se at norsk venstresides fanesak, palestina bærer sunne frukter.

3 Likes

Her må da SSB ha regnet feil eller?

Innvandrere er ikke mer kriminelle enn nordmenn, det har jo norske politikere overbevist meg om.

5 Likes
3 Likes

Det er vestlandet som betaler gildet, vis litt respekt

7 Likes

Du er mot lokalt selvstyre i kommuner og fylker, og mener at regjeringen skal kunne overstyre alt i lokalpolitikken? :slight_smile:

Det er vel forøvrig diverse vedtak tilbake til 1950 tallet, spesielt fra 1972 og 1985 som betaler gildet. Sånn sett kan man fint argumentere for at rikdommen er betalt basert på gamle og døde folk fra hele landet.

Fra ca 1986 har vel omtrent 20% av statsbudsjettet vært subsidiert av inntekter fra oljefondet - inntekter som skyldes måten staten Norge har vedtatt at oljesektoren skal organiseres på, med staten som storeier. Og grunnlaget for alt dette ble vedtatt av inkompetente stortingspolitikere pga en belest ikke-vestlending :slight_smile: Nordlending var han faktisk !

Hvis man hevder enerett på inntekter fra oljesektoren, så tja … æren kan heller gå til Nord-Norge :slight_smile:

Jeg er nordfra, og har jobba i olja noen år.
Det er forresten statistikk som sier at en ansatt på norsk sokkel produserer like mye til statskassen på ett år som en industriarbeider på land gjør på mer enn ti år.
Så da har jeg bidratt ekstremt bra til AS Norge :sweat_smile::+1:

3 Likes

Du er 10x mer verdifull enn en landbasert industriarbeider. Gratulerer. Stå på, vi landkrabber heier på deg.

Jaja, synd at klimareligionen kommer til å ta knekken på oljeindustrien da.

Helt riktig Kamzy, dette er tall som forteller oss at ikke-vestlig innvandring er dyrt og skadelig for samfunnet, og derfor må holdes til det absolutte minimum.

Hun etterlyser hva Frp ønsker å gjøre med tallene, utover å etterlyse mindre innvandring.

- Jeg har til gode å se tiltakene Frp har kommet med. Fram til de kommer med tiltak, kan de leke med tallene på kontoret sitt.