Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Premier League - Fantasy - FPL

Hva er sjansen for King scoring mot Leicester i helga da? Gambler med et kapteinsbind på fantasyen her. :grimacing: Noen som vet om Baines fortsatt er fast straffeskytter i år?

1 Like

Har selv King på banen, men ikke noe bind på han. Det har jeg på Firmino…:slight_smile:

2 Likes

Mener de sa noe på Gamweek at han skulle ta neste straffe®,…så kan håpe på noe flyt der også

1 Like

Da fikk du jo rett da :slight_smile:

1 Like

Imponerende resultater i Fantasy, Team Torsk! Lyst til å avsløre hvem du er her inne? Kanskje du har et par tips å dele bort? :slight_smile:

Til som ikke har blitt med enda, her er koden til Tekinvestor.no-ligaen: 1486146-931986

1 Like

Haha, Solskjær har helt rett :laughing:

6 Likes

Gi da mannen jobben!

3 Likes

Et stikk til Solskjær: VG melder at Solskjær allerede har flere norske spillere i tankene til sommerens transfer marked. :yum:

Hilsen
Liverpool fan :grin:

4 Likes

Håper selv på Peter Rudi og Vegard Foren.


Noen som foresten fikk med seg denne. Chelski raser virkelig fra hverandre for tiden.

Er det noe fantasy interesse i år da, noen som mekker en tek liga ?

3 Likes

Lagde en liga:

Kode: 08mean

2 Likes

Bra, håper mangen melder seg på, er jo litt spennede :+1:

1 Like

Hiver meg med :slight_smile:

1 Like

Da var vi 10 stk. Til flere jo bedre ! :slight_smile:

Joiner :pray:t4:

1 Like

Fpl er jo litt som aksjemarkedet. Gå for noen store sikre og finn value i small cap.

4 Likes

Her var det jammen mange flinke managere, selv med min gode start så ligg eg likevel på siste plass før dei siste kampene idag, tekmanagarene ser ut til å ha ett høy kunnskapsnivå på fotball.
16 med så langt, klarer vi noen til ?

2 Likes

Første gang jeg spiller fantasy, og ser jeg kanskje skulle ha lest litt om regler og strategi før jeg satte igang.
Har blåst bort både “Bench Boost” og Wildcard allerede :crazy_face:
Får satse på at det går på skinner fremover. Artig iallefall.
:soccer:Gulliks FC :soccer:

Det er ikke litt, FPL er faktisk veldig likt aksjemarkedet eller the pari-mutuel system.

Jeg tror de som er konsistente over tid i FPL og er innenfor top 30-50k hvert år også vil kunne gjøre det bra i aksjemarkedet, over tid.

Ble en noe rar sesong sist, mange datt nok av fantasy karusellen i Covid pausen.
Interesse for å starte opp igjen. Sesongstart i morgen!