Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Premier League - Fantasy - FPL

Hei alle fantasy-tek-investorer! Prøvde å joine ligaen med fjorårets kode men den var ugyldig. Er det noen liga i år? Kan evt fjorårets admin gjenoprette ligaen? @Celestar :slight_smile:

Code to join this league: 97cc0l

4 Likes

Prøvde å legge meg til, fikk vare opp feilkode, men er kanskje automatisk med i ligaen fra tidligere ?

Man blir automatisk med i tidligere ligaer dersom admin reaktiverer ligaen👍

1 Like

Regner med det er umulig å endre navnet på lag/deltaker bare for denne ligaen?

Ingen fare, vi vet alle hvem du er Roy Torleif

Er ikke redd for det, bor så langt utenfor allfarvei at jeg tviler noen kommer på nattestid for å ta en «titt» på samlingen min av Banksy orginaler. (Det var en spøk, ikke kom!) Men kjenner jo alle gjennom nick, så hadde vært litt gøy å hatt kontroll på hvem som havner bak meg i løpet av året. :see_no_evil: Kan godt tape for en 5PG aksjonær liksom, men å havne bak folk som har så dårlig dømmekraft at de eier Remedy og lignende hadde vært krise!

Om jeg havner bak det i løpet av året eller natt til søndag er vel ett fett det?

Liverpool vs Leeds var en meget morsom kamp! :ok_hand:

3 Likes

Kjørte salah som kaptein siden bruno ikke har kamp denne uken. Ga avkastning det!

Selv glad jeg endte opp med Salah © i stedet for Auba, Bruno inn til neste runde :thinking:

Mane som cpt her, det gikk jo ikke helt supert. Men hadde også Salah på laget.

Jeg er inne i min 9. sesong og synes det fortsatt er like gøy :slight_smile:

Hadde Salah som cap selv. Han alene vil jo gi 40 poeng denne runden.
Var det noen som glemte at Manchester untied ikke spilte idag?

Premier League oppstart nærmer seg med stormskritt, og med det FPL :slight_smile:
Får satse på at sesongen går litt mer normalt i år!
Skal vi fornye tekinvestor ligaen igjen ?
Kanskje @pdx kan hive inn en premie og bruke “tekinvestor ligaen” i markedsføring om han ser verdi i det?

1 Like

Jeg har fornyet ligaen som vi hadde i fjor. Bare å joine om man ønsker det.

4 Likes

er det noen kode?

Tror ikke der skal være noe kode. Skal vel komme inn ved å bruke linken over.

Sidan eg fekk den sure 4. plassen, så vil eg gratulere seierspallen: Delt førsteplass (2566 p.): Rune Heggland og Øyvind Emblem, tredjeplass (2563 p.) Lars Rønningen.

9 Likes

Prøver her. Noen som vet om noen 100% seriøse nettsteder som videreselger billetter til Champions League finalen?

Ny sesong på vei! Vet ikke hvem som har laget TekInvestor-ligaen, men kanskje vedkommende kan fornye den?:slight_smile:

Edit; las litt over her, kanskje @Celestar sitter med nøkkelen? :soccer:

1 Like