Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Premier League - Fantasy - FPL

Blir gjerne med!

Fornyet ligaen fra forrige sesong.

Bare å bli med for de som ønsker.

2 Likes

Med flere mulige poeng denne runden sikter jeg inn på topp 20 000 (av 11 millioner+). Har bare gått oppover på lista og Haaland som kaptein i alle kamper unntatt 1 hvor han gikk målløs av banen :grinning:

Prøvesesong i fjor. Da kunne jeg ikke reglene så dette er første skikkelige forsøk :grinning:.

Forresten, er det noen som vet om jeg får doble poeng for innbyttere i begge kampene om det er dobbelkamp? Har ikke brukt den chipen enda.

3 Likes

Bench boost du tenker på? Da får du de poengene spillerne får, enten det er doble runder eller enkle. Som om de var på banen

1 Like

Så da er det bare å sette Kane og Haaland på benken en kamp de er forventet å score da altså? Det er best? Den runden jeg vil bruke chipen såklart…

Er litt mer komplisert enn som så, for hvem skal du da ha på banen? Bench boost er en chip som bør spilles når man har 15 spillere som spiller. Om benken din er fylt med rusk og rask så har det ikke noe for seg. Så når du tenker Bench boost behøver du ikke ofre kane og Haaland en eneste tanke :slight_smile: Å bygge et lag med en grei benk er lurt før Bench Boost spilles. Så kan man f eks planlegge å wildcarde seg ut av det runden etter. Det pleier å være en runde eller to hvor veldig mange lag har doble kamper. Da kan BB være bra, planlegge inn mot dobbelen og så wildcarde etterpå. Men det er bare en av mange strategier

1 Like

Har bare spillere som er fast inventar. Takk for svar. Får bare sette opp det beste laget og håpe chipen gir noen ekstra poeng da.

1 Like

Vanligvis kjører man wildcard —> benchboost og helst når det er flere dgw. Å planlegge dette og TC ved dgw er noe av det viktigste man gjør i løpet av sesongen. Det var dog mer forutsigbart før corona og VM på vinteren osv :joy:

Er inne i min 11. sesong :joy::joy:

1 Like

Traff godt på TC med hatrick til Haaland :slight_smile:

1 Like

Endelig Number One :sunglasses::muscle: