Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Hvilket meglerhus har 125 som Target?

artic

1 Like

Ferskt Webinar fra Avfall Norge er ute. Quantafuel fra 15 : 40. Denne er obligatorisk for de som vil sette seg inn i qfuel.
BASF sitt innlegg fra 57 : 50

Kan også nevne at den danske fb-gruppen er oppe i 1000 medlemmer snart. Den har vært oppe i under en uke, og har hatt en formidabel interesse.

3 Likes
5 Likes

Artic holder conference call neste uke der de går mer i dybden slik jeg forstår det. Kan jo være at det har sammenheng med oppstart i Skive👍

2 Likes

Er dette et webinar hvem som helst kan melde seg på? Dersom ja, hvor kan en gjøre det? :slight_smile:

Baserer det på et innlegg på hegnar forum. Usikker, sannsynligvis må du være kunde hos Artic for å delta.

Noen som vet om patent på katalysator er godkjent? Evt kilde/link. Fått med meg at de har søkt… fant linken under, men ble for mye lesestoff for min del…

https://patents.google.com/patent/WO2020008050A1/en

Det er kun søkt foreløpig. I webinaret (link noen poster over) som ble holdt 26. August hevdet Bøhn at innvilgelse mest sannsynlig ville skje innen 5-6 måneder.

Takk, var det jeg trodde. Det hevdes på andre forum at den er innvilget alt…

Er det noen av resirkuleringsmaskinene som er oppe og går i dag?
Har fått med meg utsatt oppstart i Danmark fordi de ikke får inn ekspertene som skal starte opp maskinen. Virker veldig rart.
Er dette den første maskinen som skal startes opp?

De ekspertene har ankommet Danmark. Oppstart skal skje om kort tid meg bekjent.

Okay. Har du noen link å vise til for hvor du har fått informasjonen om at de har ankommet?

Hvor kommer ekspertene fra? Er det egen in-house ekspertise eller ekstern?

Er dette det første anlegget som starter opp?

1 Like

Les tråden :slight_smile: Står det meste oppover her.

Har lest. Klarer ikke å finne noen fabrikk som er i gang og produserer. Ville bare dobbeltsjekke om jeg tar feil, da det garantert finnes folk her som har satt seg godt inn i caset.

Som er hvorfor det fortsatt er mulig å handle aksjer under kr 100.

1 Like

Fordi kursen er under 100kr…

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/511704

After arriving in Denmark last week from China and awaiting the results of the mandatory Covid-19 tests, our supplier of pyrolysis reactors has arrived in Skive for the final preparations for start of production. We will during the coming period conduct testing and training, and prepare to introduce plastic into the system shortly.

1 Like

Takk takk!

se på oms. av denne aksjen , 104 mill på mercur marked, nesten like mye som på de andre samlet.
Det er sterkt økende interesse for denne.
les dere opp på denne.

1 Like