Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Dette er veldig positivt!

Jeg synes også det er veldig interessant at lederen for kjemisk resirkulering i BASF (Christian Lach) gikk over til Quantafuel. I tillegg så tok eierne av Geminor betaling i aksjer. Så det er flere «innsidere» som satser, neppe basert på luft…

3 Likes

Da har de fått den samme statusen i Danmark som i Norge (Materialgjenvinner). Med dette på plass er premiumprisingen på plass!

1 Like

Blir spennende å se hvordan kursen responderer på den. Syntes dette begynner å se bra ut. Skyhøy risiko gjelder iallefall ikke lenger og jeg mener Qfuel er på vei til å vokse inn i den høye prisen.

Hadde egentlig håpet på en siste tur innom 40-50 først.

Tror vi snakker dager før beslutning om Esbjerg investering kommer. Da tviler jeg på vi ser 60-tallet igjen.

Første lass frå Skive til BASF i dag! :blush:

https://newsweb.oslobors.no/message/526778

Har ikke BASF fått produkt i Sept-2020 som de allerede bekreftet?

Dette er jo topp ifbm. EU støtten, men det blir ikke penger på konto før de leverer produkt regelmessig?
Håpe de kan få drift på reaktorene jo før jo heller!

Den gangen fikk de bekreftet at produktet var innenfor kvalitetskravene til BASF.

Det blir nok mer og mer regelmessige leveranser nå, men de store volumene blir det nok ikke iom at de fortsatt ikke kan kjøre kontinuerlig, ei heller på alle reaktorene.

Following the receipt of the certificate, Quantafuel has sent the first commercial batch of products from Skive to BASF.

Tenker fallet i quanta idag viser hvordan det står til med grønt generelt nå…er jo veldig bull melding. Kursen gikk 20% når tilsvarende godkjenning kom i Norge.

Enig.
Sluttkurs under 60 hører ingen steds hjemme.

Agreed. De fleste grønne aksjer har gått helt vilt det siste året. Naturlig at det kommer en korreksjon på grønne aksjer jevnt over, pluss snakket om stigende renter som setter en demper for vekstaksjer. Men den faktiske fremgangen i Quantafuel vil jo da veie mer enn uroen i markedet. Synd for de som selger seg ut nå, har jo bare fått en liten rabatt på billetten til månen :slight_smile:

P/b 15,85… Fortsatt mye å gå på nedover her :slight_smile:

Hvilke tall bruker du her?

Kan uten tvil falle mer, men mener Qfuel kommer langt ned på lista over bobleaksjer akkurat nå.

Nordnet sine :slight_smile:

Nåh, denne er ikke fritatt :slight_smile:

Er vel ingen som sier den er fritatt🙂

Jeg erklærer den herved fritatt fra tyngdekraften. Sånn, da kan den bare ta av fra og med mandag :wink: :rocket:

1 Like

Er sånn det funker, ikke sant? :stuck_out_tongue:

Ser for meg en saftig rekyl imorgen etter sterk oppgang i USA på fredag.