Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Questerre Energy Corporation (QEC)

Var aldri inne eg, som eg sa igår, så fryktet eg det som idag skjedde

1 Like

prøvde handle litt på dippene men det gikk dårlig, var ikke lett å se hvor bunnen er/var

1 Like

Havnet på utsiden idag jeg også. Kom meg ut på 7 blank med mesteparten så det var ikke så ille. Nå gjelder det bare å følge med for å komme seg inn igjen, der fundamentale i selskapet er bedre nå i mine øyne…

Var vanskelig å se bunnen idag ja, ouff… Var en solid nedgang, spent på morgendagen…

Var en sterk nedgang, noe spesielt som ligger bak ?

Er for tiden offshore så klarer ikke å finne tid til å grave i det, men noe er det. Like ille over dammen og, Altai har hentet seg noe inn igjen nå men… Jeg ser iallefall etter ny inngang om ikke noe annet spennede dukker opp.

Er vel bare en kraftig korreksjon, og når PAS disker opp med et kursmål så blir alltid kursen grust ned

Ned 25,5 % på Toronto børsen.

Tror det er klokt å la aksjen roe seg, før en Evt ny inngang skal times.
Ser akkurat samme mønsteret som ved bill fra i fjor.
Ser vi også en dobell topp ?

Dette er så enkelt som at som at veldig mange var long i QEC, og mange har veldig god gevinst. Aksjen har gått mye mot en nyhet som ikke er veldig “ny”.
Hvorfor skal en aksje gå videre på noe som var helt forventet?

Sell the neeeews

2 Likes

Paretopodden ep. 13 Mindre Oljeselskaper

Vi ser på mange spennende mindre oljeselskaper i denne podcast, som favner hele spekteret fra AkerBP og Lundin til Questerre, DNO og African Petroleum.

Questerre fra rundt 14min og utover
APCL fra rundt 33-34min og utover

Verdt å høre på :slight_smile:

2 Likes

Skal høre på denne til morrakaffien i morgen :+1:

Pilot i 2019, kommersiell drift i 2020 mao ting kommer til å ta tid.

Jeg er klar for en ny ørkenvandring :camel:

1 Like

Skal nok brennes en del peng frem til det skjer noe også

44
Mistenkelig likt korreksjonene fra 4 til 3 i oktober ifjor

2 Likes

Skal vi driste oss til en “stay away” ?

1 Like

Tror QEC har potensial på sikt, men det blir kanskje en liten ørkenvandring først

Ble ikke lenge jeg var ute, klarte ikke å holde meg. Fikk meg inn på 6.20 så får vi se hvordan det går …

En klassisk feil er p kjøpe tilbake for tidlig, etter p ha tatt gevinst.
Eg tror det kan være smart å se Ann aksjen over noen dager, og se hvilket nivå den etablerer seg på

Enig, men jeg er av den utålmodige typen dessverre og noen ganger går det i dass mens andre ganger så slår det til :grin:

1 Like

Tror qec er klar for en rekyl nå. Olje prisen opp å falt mye på få dager. Hva tror dere?