Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Questerre Energy Corporation (QEC)

jeg gjorde det samme Alx, vurderer inngang igjen nå, men kjedelig om man treffer akkurat der det snur ned og korrigerer…

Er ute av alt for øyeblikket. Har også lyst tilbake i Qec.
Emisjonen gjort gjennom Pas og måten den ble gjort på tynget aksjen lenge, men gøy for de som har vært med lenge at dette ikke er tilfellet lenger!

En vanlig feil og gjøre, selger fordi man blir utolmodig, så går ikke den andre investeringen som planlagt eller so håpet, i mellomtiden går gjerne den som inkthanhspinktet var plasseringen, byttes det tilbake, så risikere man å kjøpe på en topp, er vel noe vi alle har prøvd, tolmodighet er stort sett en prøvelse

Var nær med å droppe ut ac qec jeg og da det så ut til å bare gå sidelengs siden jeg kjøpte i mars / april. Veldig glad for jeg ble den dag idag, men nå er det mer hvor lenge man kan ri hesten før man gevinstsikrer… :sweat_smile:

ser ut som reguleringer har blitt sluppet i natt, det åpnes for fracking og utvinning :slight_smile: det må søkes i hvert tilfelle men det er jo bra at det ikke er fritt frem :slight_smile:

2 Likes

Grattis aller kvikkvakker :+1:

1 Like

Sell the news her.

Dette var som forventet, aksjen har gått på forventinger, da er dagens oppførsel naturlig

2 Likes

Fikk solgt på 9,3 og 9 før den duppet ned. Utrolig spennende case på mellomlang/langsikt

2 Likes

Synes den foreløpig holder seg godt jeg.

Begynner å bli en attraktiv inngang igjen eller hva tror dere? :scream:

Aksjen har gått mye på forventing nå en stund, kanskje vi vil se en god porsjon gevinstsikring og at den skal korrigere ned litt igjen?
Ikke godt og si, følger den mønster fra tidligere, så tror eg kanskje det skal sikres dei kommende dagene

Tenker du på da Bill 181?

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=435150

Ja, var den eg tenkte på

At jeg aldri skal lære … :disappointed_relieved:

Indeed

Spørsmålet hvit langt og hvor lenge, før den skal oppigjen.

Hva med kapital til utbygging, klare Qec seg, eller skal det hentes ?
Kommer det partner i Jordan ?
Jordan news kan utløse en ny himmelferd

Lykke til qekker

1 Like

-25% på sell the news?

Var da voldsom nedgang i dag. Må da begynne å bli bra tidspunkt for inngang igjen? (Obs, vet veldig lite om papiret, men har jo fått med meg oppgangen i det siste).

kom du deg ut før den stupet?