Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Questerre Energy Corporation (QEC)

RT1.7kr

Samme her, for mange år med skuffelser …

Rakk og snitte ned litt, så har nå snitt på 1,84. Men med dette tempo ser vi 2 tallet imorgen

Canada opp 35% nå.

Tar av nå.

Questerre expands Clean Tech Pilot engineering to include hydrogen

Det blir spennende med hydrogen satsing og karbon fanging. Ser vi da på aker sin karbon satsing så har jo den aksjen flydd opp. Og Nel er jo i vinden om dagen. Så får vi se hva QEC klarer å få ut av det :crossed_fingers:

Les deg opp og vær forsiktig.

Snakkes lite om denne aksjen. Mye av informasjonen samt kursen kan gjøre at man antar at Clean tech kommer snart. Med sine gode relasjoner til Pareto over lang tid, samt en spennende fremtid om Clean tech piloten. Tror jeg at vi vil se kurser opp mot 3 på forventninger og opp mot 6 om piloten blir godkjent, en fin opsjon å kjøpe på disse kurser

1 Like

Mye spennende på gang i selskapet. Kan bli fin fremover denne, med satsning mot Hydrogen.

1 Like

Hi Hoven
Spændende at se hvad der sker, syntes vi har meget modstridende informationer fra Qec og Goverment Quebec.
Muligt at alle holder kortene til brystet men Goverment virker stålsat på moratorium.

Bliver der indgået et forlig må man regne med smuler i forholdt til kursudvikling ved pilotprojekt.

Spændende med court den 28. Feb. Eller bliver det bare udsættelse som de sidste gange

Dansken

Finansiell kalender

Questerre commissions CIRAIG to study hydrogen from Clean Gas

1 Like

Prøver meg på litt qec her rundt 1,48

1 Like

Det var jo veldig lurt, den ser ut som en okse nå.
Tar meg en kvil å ser etterhvert om den kommer inn på 1,6 eller det må hentes mer krefter under

Begynt å tømme seg for selgere her og ny test på 1,6 ?:thinking:

Du er ikke redd for EMi ?

Kommer ikke emi før pilot meldes. Da kan man sette den på over 10 kr.

Først må jo kursen til 10kr da :man_shrugging:t2:

Kursen gikk til nærmere 10kr i 2017, etter at bill 106 ble godkjent. Og da eide QEC kun 30% av lisensene i Lowlands. Nå eier de 100%. Så kommer pilot, går kursen til himmels. Kan gå langt over 10kr pr aksje.