Jo må være beredt på det, men vik tru den skal jasses opp litt i forkant, dersom det skjer.
Virket sterk her på 1,5 synst eg
Men blir en hard nøtt å komme gjennom 1,6 med alt som ligger der pr nå
Kommer melding om at myndighetene godkjenner QEC`s clean tech program, ryker alle motstandsnivå.
Føler jassingen allerede er godt igang jeg, ref. rapporten fra CIRAIG meldt på tirsdag
Joa, men må vel bli noe mer en det vel ?
Ekstremt bra volum idag og i går over 1,5. Satser på noen ører til oppover.
Ser
Litt ringt ut på selgersiden nå, men det gjorde det også igår under 1,5 før den knallet oppigjen utover dagen.
Ps: bare noen å 20k aksjer
Edit: har ikke før sagt før det skjer
Er du synsk ?
Er det dag qec tar neste steg ?
Mindre salgsvilje nå vertfall
Lurer på om 100% eierskap i Lowlands stemmer helt.
Eier ikke det lille selskapet ATI endel areal der også.
Sjekk ATI på Toronto børsen. Kanskje noe å satse på, eller QEC kan kjøpe selskapet. Lå veldig høyt før fracking forbudet kom.
Rapt
Skal qec til 2kr før iox da ?
Fisket litt under 1,5.
Mønsteret til qec har vert ned på morran for så og ende opp
Edit: hadde en ordre på 1,48 som eg ikke fikk på, ellers kjøp på 1,49
Nå går den
Edit : da kom ned og hentet siste ordene min, men litt urolig over at den gikk inn
Skal vi ned igjen til 1,2…?
Den ble blytung
Jepp…alt gjekk på 1,8… Ser ut som det roer seg nå, kjøpe kjøpe…?
Sp1M med nytt, foreløpig kursmål på qec med TP 2kr (opp fra tidligere 1,5kr)
OLJESELSKAP: SB1M øker sine oljeprisestimat for 2021-2023 fra USD 60/60/61 til 69/65/65 per fat. Dermed økes også kursmål som følger: Africa Energy SEK 4 (3,9), Aker BP NOK 265 (230), Africa Oil SEK 15 (14), BW Energy NOK 32 (29), DNO NOK 12 (9), Equinor NOK 185 (165), Noreco NOK 230 (205), Okea NOK 19 (15), Panoro NOK 34 (30). PetroNor NOK 2 (1,8) og Questerre NOK 2 (1,5). DNO og Okea oppgraderes fra nøytral til kjøp.
Eg reiste litt på 1,37
Såpass mye ned på ett sånt volum, gjør at eg heller begrenser røde tall før dei blir for store
Gikk opp på en betalt rapport, litt tynt det og det ser man jo nå.
Au…
SL er kun for pyser eller ?
Vi kan si det…
Noen dro ut proppen😖
Dette er helt verst