Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Raketter og annen handel

er du i Vardia ?
har vurdert over litt tid, samtidig har den lagt på seg, uten at eg har løst bill.
Har dei peng nå, eller er det fare for ny emi ?
Blir ikke helt klok på vardia

2 Likes

Nei, men ser litt interessant ut teknisk. Indeks litt oversolgt tror jeg, selv om jeg er negativ på sikt.

Jeg har bare Natto og Star aksjer nå, og mye cash.

Unibet har brutt opp gjennom motstand på ca 685 og er nå (kanskje) iferd med å bryte opp gjennom den psykologiske motstanden på 700. Hvis den ender på over 700 idag tolker jeg det som et kjøpssignal. …men jeg kan ta feil, hva tror dere?

2 Likes

DNO uten tvil - men siden du er eksponert mot risk i FUNCOM kanskje du ikke ønsker mer risiko.

Du har tidligere nevnt at olje er verdt å vente på, DNO reagerer ikke stort på oljepris, mer på uroligheter og bekreftelse på betaling - noe jeg tror kommer igjen ila neste uke (samme tidspunkt som for september)

BWO har hatt voldsomt med insidehandler siste tiden, og de gir gode utbytter, slik sett er det ikke så “nøye” om du må sitte litt for å få igjen pengene der, da får du renter i form av utbytte.

1 Like

Vel… med Russland romesterende der nede så blir det vel ikke mindre uroligheter med det første?

1 Like

Nå er det vel til de som opererer der nedes fordel at Putin tar knekken på “møkka”?!

1 Like

På sikt ja… Men jeg tror ikke det blir noe kjære mor i mellomtiden. Ting kommer til å gå i lufta…

Pokker, der kom det melding om innsidekjøp i Vardia, å eg har fortsatt ikke kjøpt, bare sett…

Ordtaket, " bare se, ikke røre ", skulle eg aldri ha lært meg

6 Likes

Prøver meg på litt bitcoin igjen

2 Likes

Venter litt med shortingen…

@swing se posten over også for Oslo/Stockholm

1 Like

Blir spennende å komme tilbake fra ferien om to uker og se hvordan det har gått med porteføljen - bitcoin, Natto, opera, starbreeze og seamless. #riskON :slight_smile:

10 Likes

Går sikkert bedre enn når jeg var på ferie under release av TSW :wink: Ekstra bonusen var at det var dårlig dekning på både Wifi og gsm. Gevinsten gikk fra å være veldig bra til OK så du kan si det ble en dyr ferie :wink:

3 Likes

Haha, det verste er at jeg også var på ferie under releasen. Det gjorde at jeg ikke helt fulgte med og skjønte tegningen aaaaltfor seint. Det største problemet dog var at jeg var blitt grådig. :grimacing:

8 Likes

Hmm. Tror jeg ville anbefale å vurdere å legge inn noe SL her. I tilfelle ting ikke går som du håper på. I aksje-markedet med høy-risiko-papirer er to uker borte veeeeeeeeeeeeeeeldig lenge.

3 Likes

Tester litt i next

1 Like

Det var 6 raske prosent, satser på at den skal videre opp

2 Likes

Next åpner opp! Føler meg litt som @Kronn :rocket:

6 Likes

Gøy når det går rette veien, men det snur ofte fort :smile:

1 Like

IOX har vert nede og snudd på ca 3,26 for 3. dagen på rad nå, kan være duket for en ny test mot 3.5

Eg sitter tungt i Iox, så pass på å vekt det i forhold til hva eg skriver :slight_smile:

2 Likes