Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Spratt opp 2% på morrakvisten her :slight_smile:

1 Like

På hele 157 aksjer i volum, ja :stuck_out_tongue:

2 Likes

Opp er opp :wink:

1 Like

Fikk denne nettopp:

"Hittade pris på hyra av Dreamoc HD3…

***Price is per day

Reserve a Dreamoc HD3 Holographic display for your next trade show or event. Subject to availability.

Please note price is per day and does not include shipping cost or content.Rentalsl are subject to a mininum day requirement.

Dreamoc HD3 (1 Day)
Price$350.00"

https://www.stopandwonder3d.com/product-page/dreamoc-hd3

Mangler noe volum her om dagen, trenger vel muligens noko news for å få gang i det

Aksjen følger plan. Så lenge blå linje holder så kmr volymen komma igång snart. Få selgere, og mange nye aksje eiere over 22-23 kr.

1 Like

Solgte 1/3 av RF og putta i Nano på 79, så smalt den opp :slight_smile: Burde putta alt men tenkte å være litt tålmodig her og vente til vi faktisk får en breakout opp. Sier ikke nei takk til 34 kr aksjen :slight_smile:

1 Like

Ser ut som den brøt ned nå på tampen av dagen…

Lur strategi nocturne for nå dumpa den skikkelig

Aksjen brøt stødet på nedsiden idag. Neste stød burde være rundt 20 kr. Bryter vi den så ser vi minst 18 kr.

Noen stød:

Say what? Slik jeg ser det closet den på et støttenivå, selv om jeg også ser at den fort kan falle til 20 kr før den snur igjen.

Ja aksjen snudde første stød rundt 21.90-22 og RSI er like lav some når vi snudde tidligere. I tillegg har vi MA stød disse nivåene. Jag tror på blått resterende uke, kanskje en dipp imorgen. Ligger fortsatt tungt inne, men der skal nevnes att idag gjorde vondt

Ser den. Fikk 24 og 23.80 for RF aksjene jeg gikk ut med men har en grei pott igjen. Ser hva som skjer med den i morgen.

Kvittet meg med aksjene i morrest på 24.20, og godt var det :slight_smile: Liten gevinst

-7% på lav volym sier lite. Går dobbelt så snabbt opp!

Det er jo ingen kjøperside i denne aksjen, livsfarlig om noen med et greit antall aksjer vil ut.

Var vel 3-4000 aksjer mellom 23,7-22?

Mye ligger dolt fra AVA

Bra vi tenker likt bullish <3 Idag var mest sannsynligvis C vågen, neste våg opp burde vi bryte på oppsiden visst det er en bullish flagga. Visst man ser dippen idag korrelerar det med venstre SKULDRE i min omvendte HS som vi diskuterte (!!!) for vi begynte prate cup-and-handle :joy::joy: