Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Her er ett alternativ scenario som jag selvfølgelig ikke håper går inn.

Det håper jeg - så husk å selge dere ut i morgen, så kjøper vi på C.

Aksjen har gått mye opp pga. lav prising og forventninger om fremtidige kontrakter. Nå har det vært litt stille så kommer det en PM så gjør den absolutt 10-20% opp igjen. Er uansett med litt til, skal holde hardt at den faller helt tilbake til start nå tror jeg.

Tipper vi snuser på lavt 21 høyt 20 i morgen hvis den åpner ned. Den har åpnet ned de fleste dagene for å hente seg inn igjen ila. dagen. I dag var det motsatt. Mao. bør man kjøpe hvis den åpner ned. Men vi får se om den teorien holder vann neste gang :wink:

Hvordan tolker dere dagens åpning? Syns det virker som en begrenset kjøpervilje over 22

Hvis du ser sluttkurs 19.09, så var vi nede i 20.80. Trenden er fremdeles inntakt men er redd det må noe fundamentalt krutt til her for at den skal gå videre. Som jeg skrev i går har vi steget på forventninger, nå må de levere :slight_smile:

Tester disse nivåene nå. Men 20% korreksjon på 2 dager bør være nok?

Bunn ligger i området 18-20 kr. Der avsluttes en ABC korrektur. Etter det kan vi begynne 5 nye bølger opp.

Litt støtte på 20.30, men ryker den så tror jeg vi ser 18.50. Ryker den, så er neste stopp 14.90. Ifølge min skarve TA :slight_smile:

Nordnet har renneræv iallefall

Intradags low var 20.60. Har spist en is :wink:

Mest sannolikt er C korrekturen over. Har solgt litt andre innehav og øket idag. Nå vill jag se økende volum og 5 nye bølger opp. Vi må ta ut 26 kr med høy volum før vi ser 30 kr. Agerer sterkt motstand nå på fib 2.618

fbgxquaulsfe

2 Likes

Per nå er det rundt 30-40k aktier på stød rundt 21 kr. Starke signaler om att siste C bølgen er klar. Får se om det holder ut uka. Stigende volym idag. Rent tekniskt finnes det muligheter for 5 nye bølger oppåt mot 34 og oppover. Men som nevnt trenger kanskje aksjen en trigger for å kikke igang momentum.

Riktig så langt. Spent på close i dag :slight_smile:

Hvordan er det med børsmeldinger fra stockholm? Er det mulig å få varsel på SMS/mail som fra newsweb på noko måte?

Holder seg stabilt på støttenivået. Satser på den ikke dipper for hardt på close, da tror jeg vi kan se oppgang i morgen :slight_smile:

http://hopey.netfonds.no/release.php?id=20171003.Cision.20171003:BIT:3545:0

Close 22.10

1 Like

Hvordan er det med børsmeldinger fra stockholm? Er det mulig å få varsel på SMS/mail som fra newsweb på noko måte?

Lurer på det samme…

Vet ikke, men et kanskje ikke optimalt men bra alternativ er appen borskollen som gir svenske mediers oppdateringer på de svenske aksjene du følger.

Opprett bare ett nyhets alarm fra nordnet? Kommer rett till e-post eller sms (koster 2 nok/sms).

1 Like