Här kan du børsmeldinger på mail - https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/createSubscriptionsWizard.action
Takk for svar
Har vært igjennom litt tekniske signaler for å finne litt interessante tegn på att aksjen skal snu her. Dette her er det mest interessante jag fant. Når stochastic i 3 forskjellige tider er på bunn sammen med MACD har aksjen rekylert hver eneste gang i 60 min graf. Om 1-2 dager burde siste signalen gi kjøp signal.
Fant også denne helt random fra investtech om rektangel formasjoner:
Gode observasjoner @babyrage. Her er mine vurderinger:
Positivt
- Kursen er fremdeles innenforbi en stigende trendkanal.
- RSI flater ut.
- Nærmer seg forrige bunn hvor den snudde.
Negativt
- Kursen har brutt 20-dagers SMA.
- MACD har gitt bear-kryss (blå gjennom rød).
Konklusjon: I går testet vi forrige støttenivå (jeg bommet med 20 øre på target) og tror den vil ned mot dette nivået i dag også, og bounce igjen her. Vi vil således ha to intradagsbunner som korrelerer med forrige bunn på 20.80. Ryker denne kan man se mot 18-19 kr som gode kjøpsområder / inngangsmuligheter. Nå ligger det 8k aksjer på 20.70, som er 10 øre under forrige bunn.
Jeg er ikke videre bekymret for fall utover dette da selskapet er lavt priset og har en spennende tid i vente. Blir ikke overrasket om kursen er nærmere 40-50 kr mot jul
EDIT: Ser vi har testet forrige bunn allerede…
Yupp, bunnen er 20.40 ca, visst vi bryter burde absolutte bunn være på 18-19 kr. Stemmer overens med Fib, men tror ikke vi går ner så langt. Har støtte fra den lange trendkanalen og. Det er forståelig att aksjen dipper etter rally vi hatt. Men jag tror samtidigt at free-float og fundamenta veier opp nok for å minimere en større rekyl nedover.
Tilbake til start nå. Korreksjonen over? Mulig den slutter opp i dag?
er blå nå
Kortsiktigt ska vi hvertfal opp mot 23.50. Klarer vi bryte den lille trenden ser vi 25-26 kr igjen, og visst stødet holder på nedsiden bryter vi opp.
Første deepframe ordre i dag
likte dette:
Med en lista över potentiella projekt som växer dagligen upplever vi
glädjande ett stort intresse och en stor efterfrågan för DeepFrame på en global
skala”
Husk å les nøye nå… “Den første av 14”, dette er alltså en kunde. Realfiction har mange! Om en kunde ønsker 14 deepframe, hva ønsker de andre? Hver order på 200-500k. De kommer tippe 100 ordrar innen 12 mnd. Aksjen ska mot 40-50 seinere i år.
Ja, absolutt, her er det bare å kjøpe det man kan og HODLE!
Jeg tolker ikke det som står i artikkelen til at de garantert kommer til å bestille til alle 14 showrooms. Tipper de vil se hvordan den første blir før de tar avgjørelsen om de skal bestille flere.
Er for øvrig inne i aksjen og håper selvsagt at suksessen fortsetter
Kjøpte 3k på 21,10 i går. Ute i dag. Stikker på 48-timers cruise til Kiel. Tror jeg må sitte i cash over, ellers blir det vanskelig å sove.
Kjappe ti tusen er jo ikke å forakte
Absolutt ikke. Sort sett kjørt intradag på denne i det siste, men kom meg aldri ut til en pris jeg ville i går. Takk for det.
Skal sies at jeg har tapt noe på intradagshandelen også, men greit i pluss totalt sett.
Ser veldig bra ut nå. Dette med lav free float er et tveegget sverd. Når det går bra blir det store byks opp, når det går dårlig er det vanskelig å komme seg ut med anstendigheten i behold. Jeg sitter rolig og foretar meg ikke noe i dag. Tror faktisk vi skal close ganske nær intradags peak.
Sterk grøn handle idag over motstand. Indikerer nytt forsøk på 26 kr de neste dagene. Dagens PM er nok en propp som løsnet. Kommer komme mange flere ordrar da dagens leder kom fra en retailer av DeepFrame til en kunde, selskapet har over 120 retailers i hele verden. Visst alle plukker 1 kunde hver med 1 DeepFrame gir det en total roser verdi på 24 MSEK - 60 MSEK. Regne med Dreamoc oppå det. Dagens vurdering er tull.
Hei, kjøpte aksjer for noen dager siden til 23,20. Ville du fylt på nå idag, eller ville du ventet noen dager å sett om den gikk lavere igjen?
Jag har horisont lengre enn en uke, så jag handler mere. Hva du selv ønsker er opp til deg eller var det ett teknisk spørsmål?
Totalt nybegynner innen akskjeverden, men veldig nerd på teknologi så dette selskapet traff meg rett i hjertet. Da fyller jeg på idag, de aksjene her skal jeg holde på til de blir kjøpt opp av noen store selskaper