Hvis du har horisont lenger enn i dag eller i morgen så er det samme hva du kjøper for. Vanskelig å si på kort sikt men jeg tror den skal opp nå - som @babyrage sier. Jeg har tenkt å sitte til en dobling men trader nok underveis hvis anledningen byr seg.
Solgte i dag tidlig på 25.8 og kjøpte igjen på 24. Traderporteføljen opp 22% i dag! Dette er eneste aksje jeg har der.
Nå vil den bryte 26, ordrene på 26 og 26.10 flyttet til 26.40
Herlig!
Det eneste innehavet som er solgt idag er mitt challenge konto på 6100 kr. Ellers mår min swing portefølje meget bra
Solgte 1/4 for en trade, men ser ikke så lurt ut foreløpig
Humre. Tenkte jeg skulle selge ut litt på 25.50 for å kjøpe inn igjen når det UTEN TVIL kom til å falle ned litt igjen.
Man lærer så lenge man lever!
Fortsatt 2 1/2 time igjen av dagen, god tid til en dip
Derfor det er lurt å selge litt av gangen, så kan man uansett kjøpe om den dipper og gjør den ikke det kan man være med litt til med resten. Gikk ut med 1/4 til nå på 25.60 - håper å kjøpe tilbake disse 50% nede på 25-24.50. Hvis det ikke går har jeg i allefall 50% igjen
Total gevinst på trading i denne så langt ligger på ca. +23%.
Tror du har et poeng der! Helt fersk i gamet, så her er det litt learning by doing med småpenger til å begynne med
Ny ATH i dag - 26.80 kl 10:17
Lover bra fremover
Er det tekniske bildet forandret noe særlig grunnet ATH i dag og gårdagens melding? Tenker da på “26-bølgen” vi har ventet på.
Nei jag er fortsatt bull. Kortsiktigt kan det bli litt konsolidering. Personligen tror jag vi skal ned å ta gapet på 22.30-22.40. MA 10 agerte stød idag. Vi burde fortsette opp så lenge vi holder oss ovanfør MA 10-30.
Takk som byr! Hadde kjøp på 23.50 ut dagen i dag som ikke gikk inn. Satser på kjøp på 22.50 heller da
Syntes at selskapet er fremoverlent, med en offensiv ledelse som har flere baller i luften. Dette liker jeg veldig godt. Vi er i tillegg i et raskt voksende marked, og har en fantastisk kundeliste med verdensledende aktører i forskjellige bransjer. Vekstmulighetene er jeg altså ikke bekymret over, en utfordring jeg tenker over er derimot vekstevne. Hva tror dere vil være en realistisk volumproduksjon av deepframe og dreamoc framover? Tror dere Realfiction vil trenge flere leverandører enn Amtran for å møte fremtidig etterspørsel?