Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Ja, enig - testet 20-dagers SMA i dag, med hell.

Sikter ner mot 21-22 kr. Kjøper tilbake swingen om vi stenger over 25.30. Akkurat nå swinger jag annet.

Jeg synes 20-dagers SMA virker å være en fin indikator å følge. Den har bare brutt gjennom her 1 gang i det siste, men hentet seg fint inn igjen. Bouncet opp fra denne i går og ligger pent over enda.

1 Like

Nede på 22.70 nå. på tide å kjøpe seg inn igjen snart?

Det er lite volum så jeg tolker det som en konsolidering på disse nivåene før ny test av motstand. Denne ligger på rundt 25.50, men det må nok noe mer krutt til for å ta den dit igjen. På kort sikt er den ganske kjedelig sånn rent teknisk i hvertfall. Er man mer langsiktig er det fin inngang nå ja.

Vil gjerne ha close over 23.50 (grønn linje og 20-dagers SMA).

Må bryte 25.50 (rød topplinje) for å komme ut av konsolideringen.

Denne er tatt fra en på facebook-gruppen.
Tror vi langsiktige sitter på et gullkorn!

''Taget ifrån Placera.

Jag mejlade VD angående värderingen på Magic Leap & hur han ser på värderingen på Realfiction vs Magic Leap.

Då det skiljer galet mycket i värdering mellan Realfiction som har 2 färdiga produkter ute på marknaden + en stor kundbas mot Magic Leap som bara har en prototyp så frågade jag Clas hur han reagerar ifall någon större gigant vill köpa upp Realfiction. Svaret finner ni nedan.

" Hello Bxxxx,

Thank you for your mail and thoughts.

We too have been wondering about the valuation of Magic Leap.
To me the value seems overrated.

BUT if what they claim to achieve, will someday succeed, then the market potential is huge.
Their vision is head mounted displays for everyone, with full field of view, no latency, full integration in real surroundings etc.
So surely that would be interesting for a lot of purposes.

But there are certainly many IF’s.
When will a functional product be available?
What will the cost be?
Which level of functionality will version 1 have?
Will everyone walk around with digital glasses?
And many more…

Nevertheless I find it extremely positive that Magic Leap and Microsoft are pushing the market in the right direction, and making sure that the underlying technologies are developed for the benefit of others (like Realfiction).
Because it also means that the budgets at the client side are set aside to work within this segment. And in all those cases where headmounted tech is not ideal, Realfiction can offer solutions that are already ready now – and in 4K :slight_smile:

As to your last question, that will always depend on timing, price and alternatives.
Compared to the overheated valuation of Magic Leap, I believe that Realfiction is still underestimated.

Venlig hilsen / Best Regards

CLAS DYRHOLM
CEO & Co-Founder

Jag likt många andra som är pålästa anser att vi sitter på ett guldkorn. Värderingen är inte där den ska vara, genom att kolla på ägandet i bolaget(80% ägs av insiders, större ägare o ledning) så bör man förstå storheten i detta case.’’

God helg!

Magic leap er rimelig latterlig høyt verdsatt ja, og dyrerer skal det bli.

Mixed reality start-up Magic Leap is eyeing up another investment round that could see the company raise as much as $1 billion.

As reported by TechCrunch, a document filed to the state of Delaware confirms the company is seeking the sale of more than 37 million shares of Series D preferred stock at $27 per share.

Hefty sums

Should it raised $1 billion, it would take total funding to date to around $2.3 billion and would value the company at as much as $7 billion.

No information on any investors taking part in the funding round has been released and a spokesperson did not confirm whether or not the investment had been completed.

The report comes just a month after Bloomberg claimed investment firm Temasek Holdings was looking to invest $500 million into Magic Leap.

It was also reported that the start-up is gearing up to release its first mixed reality product, which has yet to be seen publicly, within the next five months. The device could cost between $1,500 and $2,000.

:zipper_mouth_face: 8 tegn

Aksjen ser ut å bryte opp på høy volum idag.

2 Likes

Min tur til å forsøke meg på en liten TA.

Etter mine begrensede kunnskaper så er dette et bullsignal, rising three methods? Hvor alle de røde kroppene er innenfor den blå. Any thoughts?

Kortsiktig bullish flagge og kjøp signaler. Target 27-28.30 kr. Bryter vi igjennom med kraft er neste motstånd 32 kr.

1 Like

Det jeg liker best med bildet ditt @babyrage - higher highs, og higher lows :slight_smile:

Sånn ja :wink:

På tide å selge alt jeg eier og laste opp med Hamlet Pharma og Realfiction!! :running_man:

1 Like

Sketchy.

1 Like

Jag er ett stort fan av Realfiction og Hamlet. Hamlet er den første aksjen jag er long-for-life. Har en egen portefølge for aksjen som har legat siden IPO på 4.5 kr og jag tenker selge først når selskapet blir solgt, jag har gjort 5000% eller så følger jag aksjen ned i graven. Jag er bullish aksjen både kort og langsiktig, men det er ikke den R/R jag normalt ser etter, men på grunn av att Fas II ligger så nær i tid så tar jag en større risiko. Samtidigt visst man ser på orderboken er det fri vei etter 11.40 og oppåt. Det ligger 4000 aksjer som motstand, sen er det fri vei oppover, så sånn set er det grei RR, men å gå all-in disse to aksjene er ganska ikke optimal risk håndtering :wink:

Nei, jeg er nok litt mer forsiktig! Men er investert i Hamlet og vurderer Realfiction. Setter stor pris på inleggene dine forresten! mye nyttig info der :slight_smile:

Er jo flere som er all inn i Funcom, Nano (undertegnede) APCL osv.

Forumet burde døpes om til risk-investor :slight_smile:

1 Like

Utbrott opp av fallende trendkanal indikerar 27.20 som target. Aksjen faller på meget lav volym, noe som tyder på enorm styrke.