Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

REC Silicon (RECSI)

Til info (for de som måtte være interessert) så gikk jeg ut med siste rest idag. Totalsnittet ble ca. 15.30 på salg. Ble ca. +13-14% - greit over target om å oppnå ca. 10% :slight_smile:

Veien videre er uviss. Denne kan ha startet et langt run for alt jeg vet men vil tro vi allerede møter motstand her på 15.5-16. Så jeg avventer situasjonen enn så lenge. Lykke til videre!

EDIT: Ser vi fikk en rimelig tung dump i sluttauksjonen. Kan signalisere en kortsiktig retnings-endring. Vi får se.

3 Likes

Solgte i dag jeg også, tenkte å følge 3dagers regelen siden forrige update som kom i helgen som var.

Ble omsatt 5.8 mill aksjer på 14.99 i sluttauksjon. Større fisk som vi ut der altså

Det var traderen Atle Pedersen som slapp ut tradingposten sin, det har han selv bekreftet på XI chatten. Sannsynligvis shortere som dekket seg inn som tok en del av det han solgte.

1 Like

Jens Ulltveit-Moe er tilbake som Rec Silicon-aksjonær

2 Likes

image

5 Likes

China Mulls Protecting Solar Tech Dominance With Export Ban - Bloomberg

3 Likes

REC Silicon Statement of Material Agreement Concluded between REC Silicon ASA s Subsidiary REC Solar Grade Silicon LLC and Hanwha Solutions

11 Likes

What Is Take or Pay?

Take or pay is a provision in a contract stating that a buyer has the obligation of either taking delivery of goods from a seller or paying a specified penalty amount to the seller for not taking them. Take-or-pay provisions benefit both parties by sharing risk, and they benefit society by facilitating trade and reducing transactions costs.

4 Likes

Endelig.
Reprising i gang, nu burde vi komme os over 20 og nærme os 30 tallet ila februar.

6 Likes
3 Likes

300mill dollar i året da altså på den avtalen

2 Likes

Gøtte gøttesen :clap::grinning_face_with_smiling_eyes:

Så kommer Silangass til anodeprodusentene senere tenker jeg🙂

8 Likes

I tillegg kommer også tax credit på $3 x 16 000 000 per år.

5 Likes

Pokker… gratulerer aksjonærer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Synes også det er en viktig dag for miljøet :slightly_smiling_face:
3 av de 4 største polysilicon-anleggene i Kina går på kullkraft :factory:

3 Likes

18.75$ per kg polisil er vel i område man forventet på forhånd. Gode nyheter for Rec dette.

1 Like
2 Likes

får vi Tre dagers Run :grinning: :grinning: :grinning:

3 Likes