REC Silicon ASA – Mandatory Notification of Trade
Bra de tar med risiko for nedsiden også
Ja det skulle bare mangle. Finns vel ingen aksjer uten nedside
Det har lett for at slike artikler kun fokuserer på det positive, her balanserer de det
Jeg har satt noen kroner på Rec basert på emisjonskurs og de som var med. Gir noen signaler iallefall jeg ikke klarer å ignorere, får håpe verden står til jul
Om biden vinner her så sitter Rec i smørøyet for framtidig vekst.
Har vel det nå?
Litt høy rsi og litt emi aksjer i emning men ser ikkje det som røde flagg
Noen?
REC Silicon - Share capital increase registered
En høy Rsi kan være positivt med en aksje som har moment. Nå har den gått fra 95 til. Ca 55 i går. Så Rsi har litt å gå på igjen.
Om rep emi blir kansellert ser jeg for meg enda et rykk oppover. Ellers blir vi her litt til tenker jeg
Rep emi blir vel kansellert tror ikke dere? Var jo gode muligheter til å sikre seg en god mengde aksjer i går.
Lukter forsåvidt litt 12kr i dag også
Jo syns det. Men vet ikke om det holder bare med to dager med handel under emi. Nel har nå ihvertfall gjort det sånn håper Rec gjør det samma.
Absolutt enig, men volum profilen ift fra oppgang til nå, så kunne det se ut som flere avventet litt, (grunn: mulig teknisk, mulig rsi idk) men så ble det jo fint og grønt, mulig rally idag?
Tror ikke det blir megarally før rep emi er ferdig eller den blir kansellert . Q3 på Torsdag neste uke kan bli spennende . Ser for meg å bo lenge i REC og klaffer alt ser vi kurs 100+++ i fremtiden
Mulig den skal teste emi prisen igjen ser det ut som ja
Veien er rask til 14 ved avblåst rep emi. Jeg fylte på enda mer nede på 10kr en plass.
Ja det tror eg og.Fyller på mer her ved emikurs.