Pareto ute med oppdatering og nytt kursmål - 25 kr.
Noen som har mulighet til å legge ut analysen?
Pareto ute med oppdatering og nytt kursmål - 25 kr.
Noen som har mulighet til å legge ut analysen?
Løsning på skattesak løfter Rec-resultatet
Fra og med i dag publiserer jeg daglige topp 50 aksjonærlister for REC. Du finner alle listene i toppmenyen Er du ikke Insider? Bli det nå og få umiddelbar tilgang til listene
Meget interessant!
Fantastisk noc. Her skal jeg sitte til 100+++
Spennende å være med her framover. Budet på Butte var vel 15kr/aksje, 4,50 lavere enn dagens kurs. Satser på det blir mye markedet skal prise inn i denne framover
Inn på eiersiden av ferskeste aksjonærliste er DNB fondene Distrupted Oppertunities med 1 370 210 aksjer og er nå #15 top 50. Og DNB Fund Technology med så meget som 4 658 121 aksjer og er nå #6 på listen av top 50.
DNB Disruptive Opportunities er et aksjefond som skal investere i de selskapene vi mener sitter med framtidens løsninger, sier forvalter Audun Wickstrand Iversen.
Hold på aksjene deres
Kepler Cheuvreux jekker opp kursmålet på REC Silicon fra 4,20 til 10,00 kroner, melder TDN Direkt.
Kepler Cheuvreux mener en bærekraftig oppstart av Moses Lake-anlegget kan rettferdiggjøre et kursmål som er 2-3 ganger høyere, men påpeker at mange spørsmål må besvares før de kan være villige til å inkludere dette i kursmålet.
Veldig nøkternt.
Hehe, ja litt snodig å oppdatere kursmålet til dagens kurs. Hva er poenget med det?
Ja litt vell tåpelig spørr du meg. Er vel kansje en baktanke? Ikke at jeg ser helt hva det kan være
Ja nå fikk du brudd opp. Ser du støtte nå på 10.40 og Target på 15 nok ?
REC: ARCTIC SECURITIES OPPGRADERER TIL KJØP OG SETTER KURSMÅL 19
Oslo (TDN Direkt): Arctic Securities oppgraderer Rec Silicon-aksjen til kjøp fra hold samtidig som kursmålet oppjusteres til 19 fra 3,5 kroner, ifølge en analyse tirsdag.
Meglerhuset trekker frem selskapets to nylig annonserte partnerskap, som kan legge grunnlaget for oppstart av Moses Lake, noe som vil kunne føre til produksjon ved anlegget ved årsslutt 2022. Videre trekker de frem at underliggende trender knyttet til karbon og elektrifisering er gunstig for Rec.
PSP, finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Nå begynner det å bli mange analyser her. Bare å holde og fylle på aksjer mellom slaga. Kan bli riktig så pent fremover! Vinner Biden også så ser jeg for meg et lite rally
Ser ut som Biden vant valget og sendte kursen rett opp🥳 Og det stopper nok ikke her!
Avblåst eller gjennomført rep emi nå så ulmer det godt!
Her er litt av E24 v/Heyerdahl sin kommentar til valgresultatet::
Særlig vil nok handelsspenningene mellom USA og allierte land i Europa og Asia dempes markant. Men med en Biden-administrasjon reduseres også risikoen for en fullskala handelskonflikt mellom USA og Kina. Det hele vil åpenbart gavne en rekke norske aksjer som gjerne både har produksjon og handel i og mellom verdens to stormakter. Her er det verdt å fremheve aksjer som tørrbulkrederiet Golden Ocean, gassrederiet BW LPG, bilfrakterne Wallenius WIlhelmsen, industriselskaper som Elkem og Norsk Hydro og silisum- og silikonprodusenten REC SILICON.
Hold på hatten. Mitt bet er 20kr innen 24.12.2020
Ja og her kan det komme mer. Handels avtale fase 1.
Ligger det i grunn at de kan selge silisium til Kina .
Det blir jo veldig mye spennende framover for Rec.
Så det kan jo hende at Fabrikken starter opp tidligere en antatt om de kan levere til Kina inntil deres samarbeidspartnere i USA kan motta Støre volum.