Hej. Jeg tillader mig at stille et spørgsmål, som I måske kan hjælpe mig med. Jeg har fulgt REC et stykke tid og har overvejet at investere. Vil gerne vælge et selskab med patenteret teknologi og faldt over HPQ-Silicon ( et Canadisk selskab), som starter produktion af sillicon ved hjælp af plasma-teknologi fra Pyrogenesis. Det ser ud til , at de har en unik teknologi. Er der nogen , som kender selskabet og evt. har overvejelse herom? På forhånd tak
Tror du denne teknologien kan gjøre Moss lake til å være overflødige for fremtiden. ?
Dette selskapet ?
Det er jeg nok inde i REC til at udtale mig om. Hvad jeg ved er, at de starter (HPQ) processen til December, og er i kontakt med store batterifabrikanter ( der er blevet gættet på Ford eller Tesla. hvor jeg vil vurdere, at de bliver en seriøs spiller på markedet. Det var ikke for at biasse REC , da jeg jo selv overvejer at investere, men jeg må sige, at deres teknologi er cutting-edge i forhold til , hvad jeg ved om REC. Derfor kunne det være , der var andre som havde kendskab til HPQ i forhold til REC, da de er i samme branche - selvom REC er mere etableret. Det bliver meget teknisk i forhold til teknologien og svært at gennemskue. Købte en lyttepost i REC, men bliver nødt til at overveje HPQ også. Nok om HPQ - var egentlig lidt i tvivl , om REC i forhold til HPQ fremadrettet. Derfor min spørgsmål til det tekniske(processen) Rec vs HPQ.
Om di så gjør en deal med tsla eller Ford vil det nok være en ganske stor oppside selv om di ligger en god del bak rec. 144m er ikkje rare greiene fort at det blir en oppkjøpskandidat muligens? Nova?
Edit, har du noen kilder på disse ryktene kmk83? Ford/Tesla altså
Umulig å si. Man må bare forske på det, nye teknologier lovende som de er har gjerne et stykke frem når det gjelder volum og pris på produktet.
PM - vil ikke spamme tråden her. Var blot interesseret i en sammenligning mellem de to, da jeg ikke er super stærk, når det bliver for teknisk
Sett denne ?
Ja, har brugt meget lang tid på research, men som sagt har jeg svært ved at gennemskue det tekniske . Det lyder næsten for godt til at være sandt. Derfor mit spørgsmål med teknologien i forhold til REC . Har du gjort dig nogle tanker i forhold til det, du har set?
Tja. Som jeg forstår, så er dette et Spennede selskap som ikke har noen visjoner om Store volum av Silicon. Men skal bruke denne nano silicon til produksjon av batterier og prøver å finne nisjer i markedet. Ingen direkte konkurrent til Rec dette. Men bidrar heller med ide og visjoner innen dette segmentet.
På den nordlige halvkule.
Som er kjempe positivt!!! Du har hørt om group 14 som vil produsere batterier i Moss lake ? Er jo en rekke firmaer i samarbeid for å utvikle silisium i batterier.
Ok, tak for svar. Jeg har som sagt lidt i REC nu og tænker også at tage et lod i HPQ
Ja det kan jeg tenke meg å gjøre og. Dog ikke det volumet som jeg har i Rec .
Men liten Mcap . Så det kan jo fort bli en slager den aksjen og
Mye som skjer på denne fronten med å bruke silisium. Det gir meg mer bekreftelse at markedet vil ha behov for Rec sine produkter i nær fremtid.
«The scientists at Stanford University (Chan, et al., 2007) have demonstrated a nanowire electrode that illustrates more than triple lithium batteries’ energy storage capacity. The research demonstrated that just a few nanowires of silicon could demonstrate the ability of about 10 times more high-capacity electrodes Li-ions than the graphite electrodes (Fairley, 2008).»
Aker med veldig mangen aksjer i minus ?
De fikk vel 27-28millioner aksjer ved siste emisjon til kurs 10,80? og de kjøpte 64, 2 millioner aksjer av JUM for 1,325kr…
De er nok lånt ut til de som var med på den retta emisjonen. Men nå syns jeg Rec har drøya lenge med info om rep emisjon. Enten så har de en plan her eller så skjønner jeg ikke at de kansellerer den rep emien. Som holder lokk på oppturen våres her
Dette burde være posetivt for REC
Hva tror dere skjer med rep emi? Burde vel bli avklart snart eller?
Ja det er noe merkelig helle greiene. Skjønner og fatter ikke. Men uansett så er aksjen råsterk og det omsettes godt over emikurs