og gamestop var rundt 80%?(godt over 100% på det høyeste og nå ca 39%)
Jaujau, mens andre har lekt seg på børsen i ettermiddag har jeg lekt meg på PC’en. Nærmere bestemt i American Truck Simulator… hvor jeg på vei vestover fra Spokane i staten Washington i en svartlakkert Kenworth (hører du meg, Kris Kristofferson i Convoy?) plutselig så noen veiskilt som føltes VELDIG kjente
Joda, selvsagt er dette REC-relatert!
Shortselskapet tapte visst penger på REC i dag: REC-shorteren har 9 milliarder dollar under forvaltning | Finansavisen
Men hvorfor er det da lovlig for representanten fra Dnb Teknologi og gå ut og si at potensialet i RECSI er nådd og at Dnb Teknologi selger seg ned. Det som IKKE nevnes hverken av representant fra Dnb Teknologi eller media er at Dnb SMB, Dnb Grønt Norden og Dnb Miljøinvest kjøper seg nesten tilsvarende opp.
Forvaltere i DNB-Tek har da ingenting med handler i andre fond å gjøre?
Når forvaltereren i Dnb Tek går ut i media og sier at potensialet er nådd samtidig som kollegaene i andre Dnb fond kjøper nesten tilnærmet som Dnb Tek solgte for så burde en skjønne spillet som Dnb driver.
Det er noe helt annet enn det du insinuerte: at det ikke er, eller burde være lovlig:)
Lykke til Med jakten.
Ser shorten til Voleon har økt. Ny short ble sikkert satt en plass opp mot toppen av der vi var på onsdag (nær teknisk sperre)… de bare leker seg med småsparerne. Heftig robothandel i hele dag.
Spesiel sak det der, mon tro om det er noen risikerer straffeforfølgelse her, fremstår vel som ett organisert opplegg
Virker vel ikke sånn, men så var det jo ingen som tjente noe særlig på dette stuntet heller.
Men nå har vi jo fått konstatert at det ikke funker, slik at det kan tjene som et særdeles preventivt eksempel neste gang noen foreslår noe lignenede.
Noen av oss mistenkte jo på forhånd at dugnadsånd i et anonymt markedet var litt naivt.
Er nok blåst opp og ut av proporsjoner. At 30 stk på eit lite forum kan manipulere denne aksjen til dei grader er lite sannsynlig.
Hvis det blir etterforskning så vil nok etaten blåse av meir midlar åleine den første timen i denne prosessen enn kva forumbrukarane brukte på aksjehandelen gjennom heile dagen.
REC Silicon - Request for general meeting - Election of board members
Lite interesse for denne meldingen på TI ser det ut som.
Kjellemann inn i styret er vel så bull man kan klare på en søndag😀.
Blir flying start på uka nå.
Blir trangt inn døra på mandag
Føles som at det er på høy tid å omgjøre posisjonen i REC til long long uten nevneverdig trading
Kvittet meg med ca halvparten av posisjonen forrige uke etter alt tullet med pumping etc. Ser jo nå at det kan ha vært litt dumt😂