Negativ på korten, ja. Markedet er jo dumt som et brød og kortsiktig.
Så håper KIR rydder opp før sommeren. Skjer ikke det blir jeg rimelig furten, hehe.
Negativ på korten, ja. Markedet er jo dumt som et brød og kortsiktig.
Så håper KIR rydder opp før sommeren. Skjer ikke det blir jeg rimelig furten, hehe.
Ordentlig møkka melding fra rec det der ja. Faller nok en del på det der idag muligens.
Dette ser ut til å være en god avgjørelse.
Tror REC er godt tjent med å samarbeide med andre enn VP nå.
Gleder meg til neste børsmelding der det forhåpentlig avsløres hvem den/de nye, større samarbeidspartneren(e) er
Hvorfor stiger kursen? Er det forventet melding om ny partner?
Trodde kanskje kursen ville falle noen kroner på denne meldingen.
Uttalelse fra VP: “While REC gave no details, Violet Power founder and CEO Desari Strader told the Columbia Basin Herald her company terminated the relationship more than a week ago because REC has proven to be an unreliable business partner.”
VP virker jo nesten litt snurt?
Mange som forventa slakt av kurs klør seg nå i hodet. Håper dere tvilere fikk solgt🤠
Solgte ikke, men ja grubler litt her på hvorfor kursen ikke falt…
VP er snurt. Kjell Inge kom inn i bildet for å rydde dem av banen tipper jeg.
Ordentlig drittpakke dette fra et selskap vi aldri ser noe mer til. Dessverre.
Tonen på uttalelsen kan iallefall vitne om at det er VP som har kommet dårligst ut av dette, uavhengig av om det var de som avsluttet avtalen.
Jeg har egentlig håpet at dette samarbeidet skulle gå i dass lenge.
Tror det hadde vært dumt å binde kapasitet opp på VP, som er små, pga markedsutsiktene pre-covid19.
Fabrikkene til 20 milliarder står der fortsatt.
Kursen fallit ikke, eftersom det er en obetydlig nyhet om man läser mellan raderna. Violet Power har ikke noe verdi, de har ikke åstadkommit något, forsinkelser i byggning av fabrik, renter på vei opp, och er egentligen ett luftslott. Om mulig ingicks partnerskap på felaktiga grunder i en tid der markedet var fullt av Eufori.
REC må uansett släppa nyheten. Men Dette tror jag med fasit i hand noe som Røkke tagit beslut om. Tidspunktet for nyheten indikerer att man helst bara vill bli av med Dette å gå videre.
Snarare hade ett fortsatt partnerskap riskert att ødelegge for REC tror jag, når Vo forsinkelser, VP likviditetsbrist og liknende nyheter hade staplats på hverandre.
Violet Power har t.o.m. tatt ned sin website www.violetpower.us . Man kommer til en låst web. Hur seriøst er de?
BernReuter kaller en spade for en spade, og peker fingeren mot Violet Power på ikke veldig flatterende vis. REC kommer godt ut av denne kommentaren.
Mer og mer tyder på at vi er bedre tjent med andre kunder, når man ser på hvordan VP stadig har skuffet ift guiding. Er litt overrasket over at en gammel solar-ringrev som Charlie Gay ikke har levert det markedene var forespeilet av fremdrift, men det virker som det pågår interne stridigheter i VP som utenforstående ikke kjenner til, og som kan ha satt C.G. sjakk matt.
Burde REC vert med i møtet het?
With its commercial production fully underway, Group14 is expanding rapidly and is expected to double in size by the end of this year. Later this year, Group14 plans to break ground on its second large-scale commercial factory co-located at REC Silicon’s Moses Lake plant, enabling Group14 to reach capacity to meet global demand from the EV market.