Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

REC Silicon (RECSI)

Såg ut som at handelen tok såpass av at det blei halt 6 sekunder før børsen stengte :open_mouth:

Herligt.

Nu er batteri revolutionen i full gang og RECSI stå mitt i smørrøye. Dette blir skikkelig gøy.

Neste melding kommer fra REC.

3 Likes

Sma 100 ble altså bunnen for denne gang. Burde jo selvfølgelig tatt noen lodd når man ser tilbake😂

Melding om oppstart av ML må komme snart? :wink:

Helst i dag!

For en herlig melding! Kommer vel en børsmelding fra REC utover dagen :crossed_fingers:

Bare spør, sammarbeid med G14 ble vel meldt i oktober, hva er nytt etter idag? Oppdatert fremdrift fra G14?

Edit: Faen, nå ble innlegget mitt sletta ved et uhell, men du så det og vi er enige : )

Slik jeg forstår det er G14 fortsatt kun en del av det som skal til for å åpne ML, iallefall med det behovet de har for silan de nærmeste årene.

Men ja et steg i riktig retning er det jo absolutt.

Stemmer sikkert, men mye av skalering prises inn på forhånd.

REC Silicon - Notice of Annual General Meeting

Correction: REC Silicon - Notice of Annual General Meeting

“– For meg var salget av Rec forferdelig. Rec gikk galt på grunn av Trumps handelskrig, og er nå snudd dramatisk uten meg. Det er det som har slått meg hardest.”

JUM solgte til Røkke for kr. 1,325 per aksje, så kursøkningen siden da er er altså 1335%

…REC gikk først galt på grunn av Obamas proteksjonisme.

1 Like

Jeg ser at Appel også er begyndt å interessere sig for silisiumutvikling.

4 Likes

Lover bra dette FiloD, ser frem mot en melding fra selskapet. Ting henger fortsatt litt i luften ang fremtiden. Blir kanskje stille frem til Q1?

ja, det skjer utrolig meget på området i øyeblikket, både batteri, en evt solcelle kede i USA/Europa, udvikling av grønne/kloge jobs i USA, etc. Bare noe av dette går inn så vil det jo være og det vanvittige markedspotensiale som tilsier at det skal bygges mange ML.

Jeg er ganske sikker på at vi får melding om at ML åpnes senest i Q3 i år, og kanskje allerede den 11. maj.

Tror dette handler om utvikling av chipper, og ikke råvaren.

Det er godt muligt, med det skal råvarer til. Ny utvikling og 20.000 nye jobs - Produktion i USA tenker jeg… men hvem vet.

1 Like

REC Silicon - Invitation to first quarter 2021 results