Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

REC Silicon (RECSI)

Kan være en god mulighet for at vi er ved et vendepunkt her nå, om den etablerer seg over “topplinjen”. Kan det ligge til rette for en pen oppgang. Men Rec er volatil, så skal ikke ta noe på forskudd her. Den falt imidlertid betraktelig mindre i dag ifht hva den pleier gjøre, etter at det har gått store volum i auksjon.

7 Likes

Takk for sist kula. Ser det er flere tidligere Funcom eiere som nå er rec. Det er bra. Var endel bra personer i den aksjen den gang.

1 Like

Takk det samme Hydro.

Håper ting går veien for Rec denne gang.

1 Like

Ingen dårlig dag dette vel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvem vinner idag av Targo og Rec?

Seier til Rec ble det :slight_smile:

IRA vedtatt i representantenes hus :muscle:

3 Likes

Skulle tro voleon kun er på oslo børs for å lage kødd

Algoritmens veier er uransakelige.

Ser ut til at vi skal langt opp nu. Short forsøker å dekke inn, og jeg tror amerikanerne har fåttt øye på REC.

Regner med at vi får opdaterete analyser etter Q2, ser at flere regner på at klimapakken i USA kan bety 10 kroner på kursen, ved full produktion i 2024.

4 Likes

Vi får håpe det ja - at noen altså tar fra bergenseren den fullstendige definisjonsmakten han har per nå. I dagens liste (onsdag forrige uke) solgte han 3,1 millioner aksjer, som er 13(!) ganger mer enn neste på salgslisten og 16% av total omsetning den dagen. Og 16% er da et minimum av volumet han var involvert i. Jeg tipper det reelle tallet er minst det dobbelte.

4 Likes

Rart de ikke har gjort det allerede for Biden adm nevnte Rec i 2021

Jeg vil påstå at Bergenseren til tider er den mest pågående aktøren som har vært med å kjøre kursen sørover

3 Likes

Litt trege til å forstå tegninga? :roll_eyes:

1 Like

Oppjusterer Rec Silicon-aksjen før tallslipp

3 Likes

REC Silicon - Second quarter 2022 results

2 Likes

Har vi noen link til selve presentasjonen?

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220817_11

1 Like

Omsetningshopp for Rec Silicon

2 Likes

8 millioner(!) av cashreduksjonen deres på 31 millioner skyldes at de hadde masse penger i NOK. Hvorfor i alle verden hadde de det?! De må jo ha nesten hele kassa i NOK for å få til det faktisk.

…men dette er uansett en enkelthendelse og ikke så veldig viktig. Som James sier: “In short: The decision to restart Moses Lake is looking better and better”.

Om muligheten for at Hanwha løser finansieringsbehovet med langtidskontrakten: “We do expect a pre-payment, and we do expect it to be material”. Og James regner med å annonsere avtalen i slutten av Q3 eller starten av Q4.

Inflation Reduction Act var transformerende for rammevilkårene for selskapet. Dette er ikke forstått av markedet ennå.

…men det kommer seg jo kanskje her nå (ny ATH i moderne tidsregning) :grinning:

…og DER et offisielt rally (+10%) i dag også.

2 Likes

Er du inne nå? :wink:

Meg? Ja.