Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

REC Silicon (RECSI)

REC Silicon Update on the agreement for the sale of Yulin equity interest

Jaggu.

Det var liksom ikke informasjonspliktig ennå. Right!

2 Likes

Prøv å fokuser mer på det positive nå😜

2 Likes

IR gjør en dritdårlig jobb! Selg! :scream:

1 Like

REC Silicon - Presentation at the Pareto Energy Conference

Finnes det noen gode støtter på veien ned?

Blir sjelden skrevet noe om Rec her inne. Noen som har andre forum å foreslå?

Skjer det noe å snakke om da? :slight_smile:

1 Like

Skjer enormt mykje! Gravarane i Discordkanalen finn alt mulig som ikkje blir nevnt i media her på berget av ein eller anna grunn.

2 Likes

Da er det bra om så mye som mulig kan deles her så blir det sikkert mer fart i tråden også :blush:

2 Likes

Blir altfor mykje å dele.

Du kan kanskje dele det viktigste ?

1 Like

Hadde vært fint å fått avklart Yulin. Hadde fått litt action :face_with_hand_over_mouth:

noe hold i denne?

It is reported that led by CITIC Jinshi Capital, Longji Co., Ltd., Jingke Technology, Jingao Solar Energy, Zhonghuan Co., Ltd., Youyan Semiconductor, Tongwei Group, Beijing Black Land Fund, etc. have completed the investment in Shaanxi Nonferrous Tianhong Ruike Silicon Materials Co., Ltd., which is mainly used for the construction of 80,000 tons of electronic grade granular polysilicon industry upgrading projects. Loan repayment and replenishment of liquidity.

1 Like

Jeg tror det er like før vi får en melding om bekrefta salg. Da skal vi opp til 19/20

1 Like

Tart at den fortsetter nede på 15,5-16,5 tallet. Begynner å nærme seg oppstart.

Har du en fersk link roadie?
Eller er det noen andre som har en invitasjon link til rec discord?

ser ut som den skal ned til 13-14 kr igjen teknisk

Har en lyttepost i Recsi men føler markedet går imot alt som er grønt for tiden eller er det noe jeg ikke ser? Generelt råttent marked vel. Bør jeg vente med å kjøpe mer eller det billig nok? :sweat_smile:

Kursen i Rec har gått som ein jo-jo i 3 år og variert mellom 11/12 til 24 kroner.
Trur ikkje kursen vil gå så mykje drastisk opp ved åpninga 1. november, vi må nok vente på kvartalsrapportane neste år før det blir stigning.

Vil påstå at kursverdien i dag er ein bra inngang, sjølv om den skulle dette lengre ned.

Med tanke på alt som er komt fram pr i dag så er risikoen redusert betraktelig i forhold til då kursen var og snuste på kr 24,-.

For langsiktige så kan det vere greit å begynne å laste litt opp framover.

Når det er sagt så er det anbefalt å ta litt DD sjølv så du er sikker på om du vil investere eller ikkje.

Eg sjølv er inne med 99% i Rec, men har vert lite avkastning dei siste 3 åra på den faste potten. Tradingpotten har gjett god avkastning. Pr no så er tradinga pausa for å sjå korleis det går ved åpninga, og kva Q4 seier.

1 Like